Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   

Hoeveel zijn er nog ?

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Wim van der Vlis
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 1 okt. 2025 19:11 
En om het nog ingewikkelder te maken, in mijn garage staat een CX500E zonder kenteken. Heeft wel ooit een Nederlands kenteken gehad.

Overigens van het opknappen daarvan is hier wel ergens een draadje te vinden. En met enige geluk ga ik van de winter de laatste loodjes afronden. Uitlaat monteren, verklikkerlampje groot licht fixen, ophanging windgeleiding maken en dan naar de RDW voor een kenteken.

Dus komt er weer een CX in het rijtje van de RDW erbij
besmet met N + 1 (gevolg nu 6)

Schrijver PHGL500

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 4 okt. 2025 08:31 
als jouw CX ooit een NL kenteken heeft gehad, zou je dat in theorie weer kunnen krijgen. bij auto's met NL-kenteken die na export weer terug ingevoerd worden in NL werkt het wel. dus wellicht voor motoren ook...
GL500 73k miles |
2x Saab 9000 |
Pan European 1100 & 1300 |
Volvo V70 |

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 4 okt. 2025 12:35 
Dat heb ik meegemaakt met het her-invoeren uit België van een Nederlandse Silverwing.
RDW vertelde ook, dat er geen BPM over betaald hoefde te worden, omdat bij de aanschaf destijds, deze al betaald was.
Het kenteken wordt dan wel van een 1 op de kentekenplaat voorzien.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2025

Schrijver Hans

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 4 okt. 2025 13:14 
Honkie Tonkie:
Het kenteken wordt dan wel van een 1 op de kentekenplaat voorzien.

Dat klopt volgens mij niet. Heb al meerdere motoren bij de RDW laten keuren, zowel met blauwe als gele plaat. Bij beiden komt er geen 1 op de plaat te staan.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver beinhart

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 8 okt. 2025 07:36 
zover ik weet kreeg je een cijfer erbij als je je kentekenplaat opnieuw aanvroeg (aanvraagde?)
wij hadden er eentje daar stond al een 2 op, maar zover ik weet is dat weer afgeschaft?

groetjes werner (was t maar al 18 oktober)
prettig gestoord; voor mij prettig voor jou gestoord? zolang ik er zelf geen last van heb is dat niet zo erg...
(beter dat ik t zeg als iemand met zijn volle verstand, en ook dat werkt 2 kanten op)

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 8 okt. 2025 12:20 
Ja krijgt er een 1-tje op als kenteken al eerder gebruikt is dacht ik. Bij bv. import krijg je een vers nummer en een gewone plaat. Alleen al voor een nieuwe plaat kan je al een 1-tje krijgen.

Zelf heb ik paar jaar geleden eens voor weinig een CX gekocht uit een omstreden erfenis, daar zat nog een oude nummerplaat pre-2003 (?) op zonder EU/NL blauw stukje, leverancier van de plaat mocht geen nieuwe maken zonder 1-tje (was al teveel gedonder geweest met kenteken blijkbaar). Had ik beter niet laten maken, zo ongeveer alles aan die C was rot, afgevoerd..
CX500 Z 1978, zo'n rooie, nu weer zonder kuip nog wel B wielen
XL125 V Varadero 2007 , lekker licht, zit goed, je moet geen haast hebben
o ja, donateur ca.2006-2025 💰

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Hoeveel zijn er nog ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven