Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CXmanual

 
Schrijver wilco
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 okt. 2002 10:32 | Aangepast door: Admin 
Howdy Cx 500 Fans,het heeft lang geduurd maar het begin is rollende... ben nog niet klaar maar het [b][/b]worden aangevuld, kijk op www.wivanti.tk of http://home.quicknet.nl/qn/prive/wc.van.tilburg/CXman.html

Have fune

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 okt. 2002 15:47 
Hee Wilco,

Te gek man. Ik kan niet wachten tot de nieuwe foto's erop staan!
Je hebt je wel wat op de hals gehaald met die manual, aan de andere kant: wanneer deze af is zal je er een hoop CX-rijders blij mee maken.

Succes,

Schrijver wilco
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 okt. 2002 07:50 
Dank je frans,
Het is inderdaad een bereklus maar ik heb de ruimte en de tijd er graag voor over...al heeft het een tijd geduurd voordat dit op gang kwam.
zal proberen elke dag een stuk aan te vullen.
Toch leuk een positief bricht te mogen lezen.

Adios

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 17 okt. 2002 09:28 
Hoi Wilco,

Inderdaad, te gek gaaf. Ik kan het binnenkort al gebruiken. Zijn de pagina's eigenlijk gemakkelijk te printen ? Ik heb nooit een PC bij de hand als ik met de motor bezig ben (-:

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver wilco
Gast 
#5 | Geplaatst: 17 okt. 2002 14:46 
Hoi Coen,

Dankje voor je positieve reactie :-),je kunt ze inderdaad printen...door het frame te kiezen en onder de rechtermuistoets de functie "afdrukken" te kiezen, waardoor alleen het frame van je keuze wordt afgedrukt.
Alleen de letters (grijs) zijn wat minder sterk zichtbaar, misschien moet ik de achtergrond en letterkleur veranderen voor een betere afdruk?, het is in iedergeval goed te lezen en dus te gebruiken.
De achtergrond werd in iedergeval niet meegenomen in de afdruk wat een hele opluchting is ;-).

Wilco

Schrijver wilco
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 okt. 2002 15:00 
Coen,
Heb de link "Het uitbouwen van onderdelen van het koelsysteem", van kleur veranderd...probeer dit even voor een afdruk (moet lukken),Mijn cardridge is leeg :-((.
Als dit er goed uit ziet dan verander ik de rest ook ( het ziet er goed uit op het scherm) het kijkt alleen wat harder.

Wilco

Schrijver niekvdh
Gast 
#7 | Geplaatst: 17 okt. 2002 23:24 
Wilco, houd je wel even de copyrightregels in de gaten? Ik weet dat er strengere maatregelen ophanden zijn...

Niek

Schrijver wilco
Gast 
#8 | Geplaatst: 18 okt. 2002 08:31 
Niek,

Inderdaad, ik zal deze éérst even nagaan bij de uitgever... intussen zal ik de pagina tijdelijk offline zetten.

Wilco

Schrijver coenox

Voorzitter 
#9 | Geplaatst: 18 okt. 2002 13:21 
jammer, ik wilde net het printen gaan testen. Ik wacht even af.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver wilco
Gast 
#10 | Geplaatst: 18 okt. 2002 19:46 
Dames/Heren,

vanwegen het niet kunnen vinden op korte termijn .... is de zaak weer even online

Wilco

Schrijver wilco
Gast 
#11 | Geplaatst: 19 okt. 2002 15:49 
Beste CX Fans,

Na intensief speurwerk is de uitgever gevonden!, en in afwachting van het antwoord van de uitgever heb ik besloten de pagina weer te blokkeren (het werk gaat wel gewoon door!),dit om mezelf tegen narigheid te beschermen... wat jullie vast zullen begrijpen.

Misschien tot spoedig, anders was dit THE END!.

Wilco

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CXmanual

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven