Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX500 in ANWB Promotor

 
Schrijver MAST

Moderator 
#1 | Geplaatst: 21 okt. 2002 22:39 | Aangepast door: Moderator 
Wie wel eens de Promotor van de ANWB leest, zal daarin het verhaal gezien hebben van drie personen die met een zeer beperkt budget een vakantietrip met een motor maakten. Een van die motoren was een honda cx.
Die motor kan je nu kopen. Kijk maar in de laatste promotor en doe een bod...
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 21 okt. 2002 22:44 
ik kan zo snel niet meer vinden in welke Promotor het artikel stond van de aanschaf en de reis van de CX
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 22 okt. 2002 08:53 
Ik heb de nummers waarin de aanschaf en de reis wordt besproken. Ik weet dat het om een blauwe CX gaat met een grote witte polaris kuip.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 22 okt. 2002 22:17 
De aanschaf staat in Promotor NR 2/april 2002. De CX is uit 1979 en werd aangeschaft voor 453 euro bij de firma Herwgh in Hutten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 okt. 2002 23:17 
Deze CX heb ik vorige week aangekocht, vandaar mijn advertentie "polariskuip te koop". Moet veel aan gebeuren, maar motortje loopt prima (winter moet toch nog beginnen...).

groeten,

roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX500 in ANWB Promotor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven