Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Workshop motorrijden

 
Schrijver niekvdh
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 nov. 2002 14:32 
De laatste tijd staan er bijdragen op het forum over voortgezette rij-opleidingen. Ik heb eens bij mijn wergever (de ANWB) geïnformeerd wat zoiets kost. Normaal betaal je voor een dag (thorie en praktijk) € 180, maar als met 24 of meer zijn, komt het op € 150. En als we met zoveel zijn dat het meerdere dagen gaat belopen, dan gaan de prijzen nog wat verder omlaag. Als we dat nou eens koppelen aan een weekend kamperen op de eigen camping van de ANWB, die vlakbij de baan ligt, kunnen we misschien een mooi CXV-weekend optuigen: toerrit door de Wieden (prachtig natuurgebied), bezoek aan de Bataviawerf en een dag rijopleiding. Lijkt dat wat? Dan zouden we een bestandje van belangstellenden aan moeten leggen. Dit kan op zijn vroegst in maart.

Niek

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 14 nov. 2002 08:20 
Niek,

Ik vind het een prachtig plan. Ik raad je aan om een topic te openen onder 'ritten, tochten en evenmenten'. Daar kunnen we dan de aanmeldingen bijhouden. Zelf denk ik er nog even over na.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#3 | Geplaatst: 22 nov. 2002 22:52 
Ik vind het een mooi plan en wil graag meedoen, maar aan kamperen moet ik voor 1 mei nog niet denken. Dan rij ik liever 's avonds terug naar Amsterdammetje. Martin@cx.com

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 mei 2003 10:00 
Is dit onderwerp nog actueel, Niek? Ikzelf zou graag meedoen aan een dagje voortgezette rijopleiding. Het liefst een cursus met een groep CX-ers, zodat we onze ervaringen met deze fiets kunnen uitwisselen.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver MG-01-VS
Gast 
#5 | Geplaatst: 8 mei 2003 15:45 
TOT WELKE LEEFTIJD GAAT DIT

Schrijver niekvdh
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 mei 2003 20:36 
Jan, daar kan je niet te oud voor zijn. Zeker zo'n jongere oudere als jij bent is daarbij welkom. Ik zal informeren of er wat te regelen valt. De laatste tijd is het erg druk geweest, daarom zakte het even weg. Ik laat het weten op deze thread.

Niek

Schrijver Jan
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 8 mei 2003 20:37 
Zie ook het item (bijna)ongelukken Ik heb daarin een oproep gedaan voor medecursisten voor een eendaagse cursus in Boxtel waaraan maximaal drie personen kunnen deelnemen. Tot nu toe heeft alleen Eric Tempelaars gereageerd. Een derde CX is altijd welkom. We zijn in afwachting van een cursusdatum (kan nu elk moment zijn). Als je mee wilt doen, laat het dan snel weten, dan kan ik contact opnemen met de instructeur.
En Jan (MG-01-VS), leeftijd doet er niet toe, lijkt mij.

Jan

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Workshop motorrijden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven