Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Gejat - gevonden

 
Schrijver jagtegaal
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 nov. 2002 12:44 | Aangepast door: Moderator 
Ik hield het niet voor mogelijk, maar toen ik gisteren een telefoontje kreeg van de politie en naar buiten keek, zag ik dat mijn beestje gestolen was. Wie haalt het in zijn kop om mijn motor te stelen? Zo dacht ik voor deze gebeurtenis. Weer een stuk naiviteit weg.
Nu is hij al gevonden en is waarschijnlijk voor joyriders gebruikt. Vanmiddag even de schade opnemen. hij schijnt nogal beschadigd te zijn. (snik)
Een ding is zeker...ik moet die gasten niet tegenkomen!!!
U wordt op de hoogte gehouden!
Jane

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 nov. 2002 13:52 
Hoi Jane,

Dit weekend is er bij in de garage ook ingebroken: naast onze fietsen, CD-speler en carkit uit de auto zijn mijn helmen gestolen. Mijn motor hebben ze gelukkig laten staan!

Kortom: ik leef met je mee.

Frans

Schrijver niekvdh
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 nov. 2002 19:30 
Een ergere schending van je privacy is er gewoon niet. Ik hoop voor je dat de schade meevalt.

Niek

Schrijver jagtegaal
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 nov. 2002 13:33 
Ik heb inmiddels van cx500 turbo liefhebber Beussie uit Alkmaar een tweede cx500 E kunnen overnemen. Het geeft mij weer de mogelijkheid om van twee machines eentje te maken.

Ik kan niet wachten om eraan te beginnen!

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Gejat - gevonden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven