Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Verzekering

 
Schrijver hanssen
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 22 april 2003 13:06 
Hoi,

Waar kan ik het beste en het goedkoopste mijn CX van 1978 laten verzekeren

Groet Jos

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 22 april 2003 13:48 
Dit onderwerp is eerder besproken. Ga maar eens zoeken op 'Verzekering' in dit prikbord.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver nico
Gast 
#3 | Geplaatst: 23 april 2003 00:42 
Hallo,
en voor de belgen nu!!
Welke verzekering is het interessantst, en bij wie?

Groeten, Nico***

Schrijver epic
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 april 2003 12:56 
Hallo

ik ben verzekerd bij argenta dit gekoppeld aan de auto.
ik betaal €228
Is niet zo veel vind ik!

groetjes Bjorn

Schrijver wasbeer
Gast 
#5 | Geplaatst: 23 april 2003 14:05 | Aangepast door: wasbeer 
hallo

ik zelf ben verzekerd bij kbc, ik betaal 600 €. en deze is al gekoppelt aan de auto. het nadeel is dat ik nog maar 22 jaar ben.

MAAR voor degene die ouder zijn dan 26 jaar en een motor hebben die ouder is dan 15 jaar en ook nog een auto hebben. die moeten bij omob gaan. de verzekering van de auto en motor tesamen nemen. de verzekering van de prijs voor de auto blijft gewoon maar je betaalt slecht 2500 BEF voor de verzekering van je motor. dus bespaar heel veel geld met dat te doen.

groetjes bart

Schrijver tomstwin
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 april 2003 10:22 
Nou heren,ik ben verzekerd bij wat de amev was en ik betaal 3.56€ per maand.
Wel met de nodige procenten korting.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 24 april 2003 15:30 
en ik ben met motorfietsen van 25 jaar en ouder al meer dan 20 jaar verzekerd bij dezelfde tussenpersoon (die altijd zoekt naar de goedkoopste maatschappij dus om de paar jaar ben ik bij een andere verzekerd) en betaal per motorfiets per jaar al jaren Euro 20,-- (in guldens hfl 45,--). Dat is een vast bedrag waarop geen korting/bonus-malus wordt gegeven. En dat is goedkoper dan schorsen.

Voor fietsen jonger dan 25 jaar heeft hij ook heel concurrerende aanbiedingen.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver hanssen
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 24 april 2003 15:46 
Hoi Hans,

Wie is die tussenpersoon welke maatschappij is dit en wat is het telefoon nummer.
Jos

Schrijver Ron
Gast 
#9 | Geplaatst: 24 april 2003 17:37 
Hallo,

Ik ben zelf tussenpersoon
(www.motorverzekeringen.com en
www.autoverzekeringen.com) en ik denk dat de beste en goedkoopste oplossing is de klassiekerpolis van Unigarant
(uiteraard bij ons te krijgen Bel:
072-5125264 voor een berekening)

Zie ook www.unigarant.nl

Schrijver mg-01-vs
Gast 
#10 | Geplaatst: 24 april 2003 18:35 
tussen persoon ga met je billen blood en geef ons een mooije verzekerings aanbod maar dan wel zo laag mogenlijk
met alles er op en aan of kaal met niks er aan je begrijpt wel wat ik bedoel
oudste lid met 49 jaat vezekerings jaren met motor en auto

Schrijver Hans

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 24 april 2003 21:10 
Mijn tussenpersoon is

Van der Plas Verzekeringen
Postbus 292
3220 AG Hellevoetsluis
Tel: 0181-312462

Ik ben nu verzekerd bij London & Langashire Verzekeringen, maar ook al wel eens bij Royal Nederland.

Ik hedb bij hem nu 8 polissen lopen (en het komend jaar komen er nog zeker 4 bij).
Dan is er ook nog een verkeringsoptie die max 7 motorfietsen ouder dan 25 jaar op 1 polis verzekert. Nadeel is dat alleen de eigenaar op de motoren mag rijden en onduidelijk is of de motorfietsen verzekerd zijn als je er niet op rijdt (bijv. als ie omvalt in een rijtje motoren en ze allemaal meeneemt). Hierover kun je informeren bij Roel van Maarsseveen in Utrecht.

Grote sh..... is geweest de invoering van de houderschapbelasting. Daarvoor had ik een rijbewijsverzekering (ook via van der Plas) en waren alle motorfietsen (ook die van anderen)verzekerd als ik er zelf op reed. De kosten, Toen nog geen hlf 100,--.

Succes voor de koopjesjagers (en vergeet vooral niet bij het zaken doen mijn naam te vermelden; ik vraag dan om provisie - die jullie natuurlijk weer via de premie betalen -- hahahah).

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 26 april 2003 22:55 
Is dit misschien iets voor de gehele CX-club, een vaste lage prijs voor een WA met opzittende verzekering ?
Ik denk dat vrijwel niemand de motor All-Risk heeft verzekerd. De motoren zijn -bij benadering- toch enigszins gelijk voor de WA ?

Groetjes Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Verzekering

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven