Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Wielen

 
Schrijver para
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 mei 2003 20:21 | Aangepast door: Moderator 
Weet iemand of de wielen van een Goldwing ook onder een CX500C / GL500
passen?
ik bedoel i.v.m.de kardan, zou dit op elkaar passen?

Groeten,
Para

Schrijver MG-01-VS
Gast 
#2 | Geplaatst: 19 mei 2003 11:29 
vraag het aan de daelers inverband met maten van achtervork en overbrenging pignon en kroonwiel

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 mei 2003 12:09 
Hoi Para,

Ik zou het niet weten, maar ben wel benieuwd. Mocht je erachter komen laat het even weten.

Schrijver rens
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 mei 2003 20:47 
Para,

De wielen van een Goldwing GL 1100 uit '82 (Comstar) zijn dezelfde als onder de CX500C zitten. Ik weet alleen niet of de assen identiek zijn. Ik heb ze pas vergeleken met de Goldwing van een vriend en ze zijn absoluut identiek. Zelfde remschijven en merktekens. Zelfs het cardanhuis is identiek.

Groeten,

Rens

Schrijver para
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 mei 2003 23:19 
rens, dat type goldwing heeft die ook spaakwielen?

Mvg,
Para

Schrijver rens
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 mei 2003 17:34 
Para,

Sommige oudere types hebben spaakwielen (GL 1000) maar of die passen zou ik niet weten. In ieder geval zitten er op de spaakwielen sowieso andere remschijven (voor een remklauw met enkele zuiger). Alleen de comstar sterwielen zijn identiek

Rens

Schrijver bramsel
Gast 
#7 | Geplaatst: 6 aug. 2003 17:48 
heeft de standaard cx500 ook spaakwielen? ik vind spaakwiel namelijk mooier dan wat ik er nu in heb zitten

Schrijver emile verstege
Gast 
#8 | Geplaatst: 14 aug. 2003 17:45 
spaakwielen zul je zelf moeten bouwen. daar zijn ombouwsets voor te koop. Die zijn erg duur. Er is ook een lid van deze club die ze zelf heeft gebouwd. Zou je eens kunnen vragen

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Wielen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven