Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Chatten

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2003 23:51 
Hallo jongens, ben er even terug. Was even gaan chatten op de Engelse CX site (op aanraden van Wouter : een NL in de UK) Ook Rob Davis, de man die de cx onderhoudssite maakt was online. Een aanrader : elke woensdagavond om 22uur onze tijd. Maak je eerst even lid en je krijgt veel en goeie uitleg.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 juni 2003 00:08 
Terry, dan heb ik je net gemist. Ik was er zojuist ook! Inderdaad een leuke sessie en Rob heeft me nog een goeie tip gegeven.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 juni 2003 09:04 
Hi Terry & Floris,

Leuk jullie even gechatt te hebben met jullie gisteravond.HOe meer CX zielen hoe meer vreugd. 16/17 Augustus is de rally in Shropshire. Details worden hier nog over bevestigd maar als je een leuke groep bij elkaar kunnen krjigen mischien dat dit dan ooit eens kan uitgroeien tot een europese rally?

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juni 2003 12:56 
Hoi Wouter,

(Dikke Zeug..?) Leuk een Nederlandse CX rijder vanuit Engeland te ontmoeten, welkom!
Over die Europese rally, dat zou leuk zijn.
In ieder geval hebben wij in het weekend van 5-6-7 september dit jaar een hele leuke meeting in Boekel bij Venlo. Uiteraard zijn jullie, Engelse CX rijders, van harte welkom!

Schrijver terry

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 26 juni 2003 16:45 
Als er overkomen vanuit Dover - Oostende zal ik ze alvast begeleiden door BE naar Boekel ?

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 26 juni 2003 19:41 
Ik zal het op de site zetten. Ik kan zelf dan helaas niet. Ik kom de laatste week Augustus naar Nederland. Hoewel ik het in de tweede helft van de week het daar druk heb is het mischien een idee om iets te organisren in het weekend dat ik kom. Enige idee's? Het gaat om het weekend van 23/24 Augustus.

Wouter

ps. Ik rij op een Silverwing, geen CX. Ben hard aan het sparen om er een CX bij te kopen. Zal binnenkort eens foto's sturen.
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver terry

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 2 juli 2003 16:14 
http://groups.msn.com/cxglmcc

Even ter herinnering voor de liefhebbers : 22uur.

Schrijver frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 3 juli 2003 23:07 
Terry,

Ik heb 't weer gemist.. Hoe was het?

Schrijver terry

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 3 juli 2003 23:22 
Frans, ik was weeral bij de laatste om uit te loggen. "onze" Floris was er ook weer alsook Wouter.
Gezellige babbel en af en toe een technisch vraagje ertussen. Moet je volgende week ook zeker eens doen!!
Men zegge het verder.

Schrijver terry

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 8 juli 2003 23:59 
Hallo jongens, leg een knoop in jullie zakdoek, hang een briefje op de koelkast, zeg dhet tegen je vrouw dat je vanaf 22 uur deze avand niet meer beschikbaar bent :
chat-uurtje op de UK site.

http://groups.msn.com/cxglmcc

Zal mijn best doen om er op tijd te zijn.

Schrijver sortof
Gast 
#11 | Geplaatst: 10 juli 2003 00:52 
heel even langsgeweest, aanradertje!

Schrijver Anoniem
Gast 
#12 | Geplaatst: 17 juli 2003 18:42 
Hee Terry, Jij was er snel weer af gisteravond! Zeker de hitte. Ik denk dat meer mensen hier last van hadden. Het was erg rustig.

Volgende week maar weer?

Wouter

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 17 juli 2003 18:43 
Meuh, Vergeten in te loggen
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver terry

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 18 juli 2003 00:43 
Hallo Wouter, ik weet ook niet hoe het kwam gisteravond. Had ineens een complete shutdown van mijn PC. Heb er nadien nog een uurtje of twee mee bezig geweest om alles opnieuw te installeren; kreeg hem niet meer aan de praat. Zal zeker ook dringend aan verlof toe geweest zijn ??? Volgende week ben ik er terug.
Groetjes
Terry

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Chatten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven