Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Op slot

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 13 juli 2003 14:13 
Ik wil mijn fiets voor de deur hebben staan i.p.v. de stalling 5 kilometer verderop. Er moet dus een extra slot komen en ik wil een flinke ketting om 'm aan een paal vast te zetten.

Maar waar berg ik zo'n ketting op tijdens het rijden? Ik heb geen koffers en geen bagagerek.

Praktische tips zijn welkom.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver jerrimy
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 juli 2003 14:59 
Misschien kan je de ketting aan de paal lassen, of als je een holle paal neem kun je de ketting erin laten zakken...

Schrijver ouwe-jan
Gast 
#3 | Geplaatst: 13 juli 2003 20:02 
haal de wielen eraf geen slot meer nodig

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 13 juli 2003 23:09 
je kan hem om de 'grabrail' achterop je motor winden. of iets van een tas meenemen om je slot in te doen, om de voorvork,en een stuk van de ketting in beton storten voor je deur is ook een idee. Zelf heb ik twee munitiekistjes aan mijn motor hangen met slot en regenpak enzo erin

Schrijver petophetnet
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 juli 2003 09:14 | Aangepast door: petophetnet 
Of een tool rolletje monteren ( niet onder de koplamp, ivm koelings problemen, de motor wordt veel warmer ivm de luchtstroom die gestagneerd wordt) maar gewoon aan je "grabrail" of een schijfrem slot kopen die stop je zo in je zak.

Schrijver EHO
Gast 
#6 | Geplaatst: 15 juli 2003 22:48 
De laatste mode, gezien op de Harleydag in Woerden j.l zaterdag.
Een schijfremslot in neonkleuren aan je riem.
Het schijnt "cool"te zijn, behalve als je met je motor op je plaat gaat, dan kom je er niet met een gekneusde heup van af.

Vroeten,

Erik

Schrijver willem
Gast 
#7 | Geplaatst: 17 juli 2003 14:52 
Hee Floris...........
waarom heb je dan die nonfango-koffer aan mij verkocht ??
Bevalt me nog steeds prima.en groot genoeg voor een ankerketting.

Schrijver bramsel
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 aug. 2003 13:49 
neem als je gaat rijden een klein slot mee dat je in je tas kan opbergen. voor thuis neem je een ketting die je in huis opbergt voordat je wegscheurd met je moto.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Op slot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven