Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Excuses aan Han Drost

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 aug. 2003 22:10 
Beste CX-ers, en met name beste Han,

Via deze weg wil ik graag mijn excuses maken voor een lullig grapje in een van de postings die door Han Drost zijn geplaatst. Na een aantal postings met slechts één woord door een anonieme plaaggeest, plaatste ook Han -naar later bleek per ongeluk- een posting met slechts één woord. Hierop heb ik gemeend met een flauwe grap, die overigens niet eens leuk was, Han aan te pakken. Dat getuigde van weinig smaak en respect ten opzichte van een mede CX-er en clublid. Vandaar bij deze mijn excuses aan Han, en aan de overige CX-leden.
Met vriendelijke groet,
Ray (die Coenox bedankt voor zijn tip)

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 18 aug. 2003 22:45 
Hoi Ray,

Ben blij dat je 't zo hebt opgelost, klasse.

In het algemeen wil ik even wat kwijt over de zg. spookpostings:
Vaak vult men het onderwerp in en drukt dan te vroeg op ENTER. Het gevolg is dan een topic met bv. 1 woord of zin. Veel mensen weten niet dat men vervolgens zelf de topic kan wijzigen, en dus blijft het bij 1 woord. Geloof mij: dat is echt geen kwaadwil of een sabotagepoging of iets dergelijks. (In dat geval zou ik heel andere uitingen verwachten!)
Wat voor de een een vanzelfsprekendheid is, is voor de ander iets onnatuurlijks, hiermee wil ik aangeven dat internet niet voor iedereen gesneden koek is, zeker niet vor mensen die er incidenteel mee te maken hebben.
Dus: jongens we hebben met z'n allen een gezellige club, ga er niet vanuit dat er iemand kwaad in de zin heeft. Probeer begrip te hebben en help elkaar desnoods. Met dat doel is deze site ook opgezet!


--

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 19 aug. 2003 00:29 
Beste vrienden, ik had al eens gereageerd op het nieuwtje dat Han had geplaatst; blijkbaar is het nu verdwenen van het forum wat zeer net is van de beheerder van deze site. Het forum is en blijft een grote bron van informatie. Laten we in Boekel er een gezellige pint op drinken en hopelijk zijn Ray en Han ook aanwezig; dan kan er nog eens om gelachen worden. Doe zo verder.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 19 aug. 2003 07:55 
Mijn warme gevoel is weer terug. Top !

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver frans
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 19 aug. 2003 08:43 
Ik weet niet of het door de hoge temperaturen van de laatste tijd is of dat er misschien een andere oorzaak is maar het is mij opgevallen dat de toon in het prikbord soms wat grimmiger is geworden..

We rijden allemaal op een CX, dat verbindt ons. Of de een nu een groene heeft of de andere een gele, hoog stuur of laag stuur, dat maakt niets uit! Wat ik bedoel, we zijn hier allemaal voor hetzelfde, iedereen mag iedere vraag stellen die hij wil.
Het leuke van ons prikbord is dat wij heel veel goede reacties en complimenten krijgen, met name ook van andere motorclubs, dat er eindelijk een forum is waar zinnig wordt gepraat en gediscussieerd. We hebben dit met z'n allen voor elkaar gekregen en mogen hier heel trots op zijn, want geloof me, dat gebeurt niet vaak op andere forums.
Dus laten we elkaar zoveel mogelijk helpen, domme vragen bestaan niet!
Aan de andere kant mag er best flink gediscussieerd worden en humor mag natuurlijk altijd! Zelfs af en toe off topic is geen probleem, iedereen is verstandig genoeg om aan te voelen waar de grenzen liggen.
Ik ben in ieder geval erg trots op wat we zover bereikt hebben, en dat hebben we allemaal aan elkaar te danken!


--

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 aug. 2003 11:32 
Hoi Frans,

de hoge temperaturen zorgen best wel voor wat minder tolerantie / snellere irritatie. Ook bij mijzelf merk is dat. Tja en dan wordt je door mede club leden daar zo nu en dan luchtigjes maar wel heel direct op gewezen.
Ook ik probeer een goede bijdrage aan het forum te leveren; helaas lukt dat niet altijd op een goede manier. Dus zij die zich aan mij storen, voorwaar excuses. Voor mij een bewijs dat niemand ooit te oud is om te leren.

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 22 aug. 2003 15:18 
Beste Ray,

Excuses aanvaard en verder zand erover. Iedreen vliegt wel een uit de
bocht en dan kan dat nog beter op het
prikbord gebeuren dan dat je op de
dierbare CX zit. Ik kan jamnmer genoeg
niet naar Boekel komen want ik sleutel
mijn CX steeds verder uitelkaar zonder
direct resultaat tot dus ver.Ik hoop
dat het met deze e-mail goed gaat en
op het prikbord terecht komt. Toen ik
jong was bestond er nog niet eens t.v.
kun je nagaan.

M.v.gr. Han Drost

Schrijver Anoniem
Gast 
#8 | Geplaatst: 24 aug. 2003 01:34 
Beste Han,
Eindelijk de reactie waarop ik gehoopt had, waarvoor dank!
Hmm..uit elkaar gaat meestal makkelijker dan in elkaar, dus als ik kan helpen....ik heb een werkplaatshandboek dus als er specifieke problemen zijn, maak ik graag kopieen en stuur ik ze aan je op. Wat scheelt er aan je CX?
Zoals je weet zijn er naast smakeloze grappenmakers ook mensen die echt een bijdrage kunnen leveren!
Sleutel ze!
Groeten,
Ray

Schrijver Ray
Gast 
#9 | Geplaatst: 24 aug. 2003 01:35 
Beste Han,
Eindelijk de reactie waarop ik gehoopt had, waarvoor dank!
Hmm..uit elkaar gaat meestal makkelijker dan in elkaar, dus als ik kan helpen....ik heb een werkplaatshandboek dus als er specifieke problemen zijn, maak ik graag kopieen en stuur ik ze aan je op. Wat scheelt er aan je CX?
Zoals je weet zijn er naast smakeloze grappenmakers ook mensen die echt een bijdrage kunnen leveren!
Sleutel ze!
Groeten,
Ray

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Excuses aan Han Drost

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven