Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

MOTOR INVOEREN VAN NL NAAR B!!!

 
Schrijver Wilma
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2003 10:26 | Aangepast door: Wilma 
Beste mensen, het verhaal van Daniel klopt helemaal, maar........
Ze hebben er nog iets anders bij uitgevonden, namelijk het "goedkeuringsvignet". Een nieuwe regeling!(hoera...) Onze CX is een Belgisch fiets, dus dat was geen probleem, maar onze Pan ST 1100 hadden we zo nog maar niet van NL naar B gehaald.
Dit goedkeuringsvignet moet op het roze formulier erbij. Nu is het natuurlijk de vraag, waar haal je zo'n ding? Aangezien ik al mijn papieren deze week (!) weer retour kreeg, heb ik de RDW, Honda Belgie en Nederland een mailtje gestuurd of zij mij hier misschien aan kunnen helpen. Ik heb nog geen reactie gehad, maar ik wacht af. Een ander mogelijkheid om aan dit vignet te komen is "een goedkeuring als alleenstaand geval" aan te vragen. Pest is dat dit voor een motor rond de 600-700 Euro schijnt te kosten. Misschien dat iemand van jullie weet hoe het werkt, ik hou jullie in ieder geval op de hoogte van de reacties van RDW en Honda B & NL

groeten Jan en Wilma

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 24 aug. 2003 11:16 | Aangepast door: Moderator 
Beste Jan/Wilma,
Klopt hoor wat je zegt. Als een bepaald type motor nog nooit als dusdanig is ingevoerd en er dus ook geen attest van gelijkvormigheid door de fabrikant is aangevraagd is het een ander paar mouwen om het 'gelijkvormigheidsattest' en dus ook het 'goedkeuringsvignet' te verkrijgen.
Kijk eens naar: http://www.goca.be/frames/newdesign.asp (onder 'autokeuring' 'motoren')
Keuring als een alleenstaand geval is niet realistisch wegens de hoge prijs die dan gevraagd wordt.
In dit geval is het de fabrikant die de nodige papieren zal moeten voorleggen, denk ik.
Succes.

Guernica

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 MOTOR INVOEREN VAN NL NAAR B!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven