Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Mijn CX 500E heeft nieuwe banden nodig!

 
Schrijver henry
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 aug. 2003 09:45 
Mijn CX 500 E heeft binnenkort nieuwe banden nodig. Ik gebruik mijn CX dagelijks. Dus ook bij regen, sneeuw e.d. Ik wil graag jullie advies. En natuurlijk zoek ik goede banden voor een gunstige prijs. Wellicht weten jullie ook een adresje waar ik de banden kan laten monteren. Alvast bedankt en voor die CX-ers die naar Boekel gaan veel plezier. Zelf ben ik helaas verhinderd. Groeten Henry

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 31 aug. 2003 19:12 
Hallo Henry,
Hier wat merken en maten van banden voor de cx 500e.
CX 500 E-C modellen 100/90-18 56S 120/80-18 62S

- Continental Conti-tour
- Bridgestone BT45
- Bridgestone Battlax voor en achter
- Continental TK16 voor Continental TK44 achter
- Metzeler
- Avon
- Avon Supervenom (alleen om te scheuren in de zomer)
Ik weet niet waar je woont en kan je dan ook niet helpen aan adressen. De laatste keer dat ik een nieuwe (Avon) achterband kocht, kostte die ongeveer € 120,- Dat was bij de Fa. Karelsen in Soest.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver henry
Gast 
#3 | Geplaatst: 31 aug. 2003 22:22 
Hoi Marcel

Bedankt voor je reactie. Ik woon in de omgeving van Deventer. Misschien heb je een adresje daar in de buurt.

Alvast bedankt.
Henry

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 31 aug. 2003 23:33 
Hallo Henry,
MIsschien kan je hier iets van je gading vinden? VLH motoren in Hellendoorn
Of hier: Kalsbeek in Zwolle
Succes ermee.Marcel.
( PS, of je kijkt even in de gouden gids?? )
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver henry
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 sept. 2003 17:48 
Hallo Marcel

Enorm bedankt.

Groetjes Henry

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 1 sept. 2003 21:21 
Henry, laat even weten of het e.e.a gelukt is, welk merk en waar en voor welke prijs?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver henry
Gast 
#7 | Geplaatst: 2 sept. 2003 20:53 
Hallo Marcel

Natuurlijk laat ik het even weten. Ik heb overigens een prijsopgave binnen van SABRA uit Geldermalsen. Als je belangstelling hebt kan ik het documentje mailen. Dan heb ik wel een e-mailadres nodig.

Groeten Henry.

Schrijver MAST

Moderator 
#8 | Geplaatst: 2 sept. 2003 23:04 
Henry, je mag het sturen naar mij of zet het anders op de site, dan kunnen meer mensen er misschien wat mee doen.
Alvast bedankt, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Mijn CX 500E heeft nieuwe banden nodig!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven