Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

"afmetingen"!

 
Schrijver Joppe
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2003 12:44 
Een tijdje terug wilde ik een keerring vervangen. Nadat ik terug kwam van de Honda dealer heb ik meteen mijn oude verwijderd. De nieuwe was helaas niet de goede maat en ik kon terug op de fiets, de oude keerring was niet meer te gebruiken. Om dit te voorkomen in de toekomst vroeg ik me af of iemand een lijst heeft met alle maten van keerringen. Om deze lijst dan compleet te maken, zou ik ook de maten van gasnaalden, sproeier, rubbers, kleppen ETC willen weten.
groet Joppe
Als er een lijst op de site komt met alle afmetingen, zijn cx rijders niet meer afhankelijk van onze dealer en kunnen we gewoon naar de groothandel voor keerringen.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 1 sept. 2003 20:56 
Hoi Joppe,

Ik vind het een goed idee. Maar kan dit uit ? Ik heb de laatste keer keerringen bij motozoom gekocht. Geen originele, maar vervanging. Door gewoon het type motor op te geven ging dit goed. Of kan het nog goedkoper ?

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Luc
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 sept. 2003 22:31 
Een goed idee is het, maar helaas, het zal niet lukken denk ik! Ik dacht ook dat de keerringen standaard waren, dit is echter niet zo. De maten die men bij Honda gebruikt wijken in veel gevallen af van de standaard maten. Reden van deze kleine afwijking........die is duidelijk veronderstel ik!

Schrijver fomoco38
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 sept. 2003 21:18 
Denk het niet Luc, heb ook enkele keerringen vervangen aan mijn cx500C van 82 en heb ze allemaal gevonden via de gewone handel. Enkel de keerring van de uitgaande as heb ik niet kunnen krijgen vanwege de "flens" die er aan zit. (speciaal modelleke). Die moest van honda zelf komen. :-(


Groetjes van Fomoco

Schrijver fomoco38
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 sept. 2003 17:00 
Bijvoegsel....
De O ringen wijken wel af, die zijn niet afgerond na de comma, die in de handel wel. Jammer

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 "afmetingen"!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven