Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

CX500 25KW?

 
Schrijver bouke
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 sept. 2003 11:03 
ik zal me allereerst ff voorstellen, Ik ben Bouke en woon in Aldeboarn(fryslan). Ik heb nog geen A rijbewijs maar daar word aan gewerkt.
Van mijn buurman kan ik voor 350 euro een een aardige CX kopen. ik vind het wel een mooie motor en ook de prijs is goed(ik nog maar scholier dus....) alleen zit ik straks nog vast aan het 25KW rijbewijs, weet iemand of en hoe een CX500 25kw gemaakt kan worden? en hoe zal dat straks rijden?

Schrijver Roadkill
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 sept. 2003 11:24 
kijk ook eens hier:

onderwerp over knijpen cx

Dit onderwerp kun je ook vinden als je de zoek functie van dit forum gebruikt.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 10 sept. 2003 13:49 
In Duitsland wordt het al jaren gedaan, en de CX is een prima beginnersmotor. Kijk maar eens naar dit verslag.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver bouke
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 sept. 2003 13:58 
Bedankt voor de antwoorden, heb ik wel wat aan gehad. Ik heb dus besloten om de motor te kopen. dwz zodra ik mijn brommer(mb'tje) verkocht heb. dan nog ff rbw halen en ik eindelijk rijden.

Schrijver Mark L
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2003 11:55 
Bouke ik weet niet hoe oud je bent,maar je zou natuurlijk ook kunnen overwegen om tot je 21e te wachten met het halen van je rijbewijs.

Schrijver bouke
Gast 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2003 12:36 
[i][/i]

Ik ben 18 en het is geen optie om te wachten tot mijn 21. Ik heb genoeg van brommers enz. en een auto+rbw is veel te duur. Als ik een CX 25kw kan krijgen is dat voor mij vele malen goedkoper dan het hebben van een auto.

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 CX500 25KW?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven