Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Motorhoes

 
Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2018 23:55 
Van een ex-CX rijder heb ik een motorhoes gekregen, echt goede kwaliteit. Wie kan ik hier blij mee maken?? Kost niks natuurlijk.

Schrijver chantal

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2018 07:23 
ja graag. die ik nu heb ik aan vervanging toe. moeten we alleen ff kijken hoe hij hier komt.....werner!!!!!heb een ritje voor je

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2018 10:18 | Aangepast door: Superpapa 
Ik heb nu twee reactie's, van Chantal en een PB van Norby. Wat de reactiesnelheid betreft was Norby eerder en hoe sneu dat misschien ook voor Chantal is: wie het eerst komt......maar Chantal Werner mag ook komen hoor, ik heb nog een blauwe hoes liggen, 100% heel, maar die moet even worden schoongemaakt. Ik hoor het wel wanneer jullie naar het ozo prachtige Wieringerwerf willen komen. Groet Leo

Schrijver norby
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2018 23:12 
ik laat het dan aan chantal over, heb hem niet direkt nodig.
nb

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 juni 2018 10:32 
Ik hoor wel wie er wil komen, ik heb twee goede hoezen liggen., een grijze en een blauwe.

Schrijver Superpapa

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 6 juni 2018 11:25 | Aangepast door: Superpapa 
Jammer, heel jammer. Bied ik gratis een mooie motorhoes aan, krijg ik twee reactie's, mooi toch? Alleen komt er niemand en hoor ik ook niets meer. Toch maar naar de kringloopwinkel dus.

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Motorhoes

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven