Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

CX 500 cafe racer/kenteken/onderdelen

 
Schrijver Daandh
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 6 aug. 2019 13:47 | Aangepast door: Daandh 
Wegens tijdgebrek moet ik helaas mijn motor verkopen. Ik ben 3 jaar geleden begonnen en kan het helaas niet afmaken. De motor staat op kenteken en is ooit rijdend weggezet, motor draait nog(zuigers gaan heen en weer als je ermee loopt en er is compressie).

De volgende dingen zijn onder ander aangepast, ik zal dit weekend nieuwe foto's uploaden:
- Velgen gepoedercoat Zilver
- Nieuwe Wiellagers
- Nieuwe Banden
- Voorvoork keringen vervangen en voorvork gespoten
- Nieuwe koplamp
- Clip ons
- Verstelbare remhendel en koppelingshendel
- RVS remleidingen
- Nieuwe pakkingen e.d. in voorremmen
- Motorblok Gespoten
- Keerring vervangen van schakelpook
- Nieuw oliefilter aanwezig
- Carbs schoongemaakt
- Nieuwe luchtfilter
- Frame is aangepast en gepoedercoat.
- Nieuwe achterlicht
- Nieuwe knipperlichten
- Megatone dempers
- Lagers achterdifferentieel vervangen en keeringen
- bar end mirrors
- Vast nog wel wat vergeten

Zoals hierboven is beschreven is er aardig geïnvesteerd in de motor en is het een mooie basis. Ik snap het risico van het kopen van een bouwproject dus hoef ook niet de hoofdprijs. Het richtbedrag is toch wel minimaal 500€(gezien de verkoop prijs van losse onderdelen alleen al).

Dingen welke ontbreken:
- Accu
- Kabelboom wel aanwezig maar beter om opniuw op te bouwen
- zadel

Waarom ik hem niet af maak is simpelweg dat ik vader ben geworden een nieuw huis hebt en geen echt geen tijd meer hebt en het zonde vind(en kinderzooi neemt veel ruimte in).

Indien ik hem niet verkocht krijg zal ik hem verkopen in onderdelen, Pb even als je intresse hebt en voor wat/€ zodat ik kan kijken of het zin heeft:
Voorvork, velgen + banden, Remklauwen, RVS remleidingen, Megatone dempers, Tank, frame + kenteken, Koplamp, knipperlichten. Clip ons, Blok, startmotor, carburateurs, spatbord voor, Spiegels, achterlicht, Bobines, Standaard, achter dif, schakelmateriaal, koppeling/gas kabels.

Schrijver Daandh
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 aug. 2019 07:58 
Verkocht!

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 14 aug. 2019 09:32 
Ha, zag al op Motor-forum dat ie verkocht is. Top. Beetje balen waarschijnlijk van de tijd en het geld dat je er al ingestoken hebt, maar fijn dat iemand het project af maakt.

Coen
(die ook nog wat onafgemaakte projecten heeft)
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 CX 500 cafe racer/kenteken/onderdelen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven