Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

Hij gaat weg, mij project Duospeed honda CX 1000

 
Schrijver udent

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 26 april 2020 12:04 | Aangepast door: udent 
Ja, na zeker 10 jaar in mijn garage gestaan te hebben, gaat mijn Honda CX1000 ( ja je leest het goed) eruit.
In deze motor CX500E zitten twee motorblokken van de CX500E. De motorblokken zijn destijds lopend gedemonteerd en gemonteerd in een frame.
De motoren hangen in het frame, de aandrijving naar het achterwiel van beide motoren moet nog gemaakt worden. het was het plan dit hydraulisch te maken.
Het frame heeft geen kenteken meer en is aangepast. de motor is nog verder vrij volledig met kontje, zadel, koplamp unit (niet op foto)
Wie heeft interesse om dit project af te maken? Of kan met de motorblokken wat doen?
Voor een reële vergoeding mag ie weg.
duospeed 1 Duospeed 2
Duospeed 3 duospeed 4

gr, Theo.
theo cx ds

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 26 april 2020 16:58 
Hallo Theo,

begrijpelijk, helaas, jammer, ik kan 't niet oppakken, heb nog steeds geen machinefabriek in de achtertuin Ik weet ook niet of ik zo moedig zou zijn als jij om er zelfs maar aan te beginnen!

Maar voor twee motorblokken+ is vast wel een goed thuis te vinden.

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver udent

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 27 april 2020 11:06 
Dag Frans , bedankt voor je leuke reactie. Ik ga de CX 650E, die ik van Martijn heb overgenomen weer rijklaar maken. Deze bleef maar staan de laatste jaren. Daarom stop ik toch met dit project.

Gr.Theo
theo cx ds

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 Hij gaat weg, mij project Duospeed honda CX 1000

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven