Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /   
 

gezocht honda silverwing 500 / cx 500 met windjammer kuip

 
Schrijver bertus78

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 maart 2021 10:45 
hallo
ik ben al wat langer op zoek naar een honda cx en dan in bijzonder een met een lekker grote kuip ( vetter / windjammer ) ik heb er in verleden in gehad en in vlaag van domheid en omstandigheden verkocht
echter het kriebelt weer ( ik heb eerst een cx 500 e gehad maar kon daar niet goed op zitten , later een cx custum en als laatste de blauwe met kuip die reed en vooral zag het fijnste
mocht er iemand zijn die dus er een heeft liefste een silverwing maar ik begrijp die zijn wel erg zeldzaam het mag ook een "gewone " cx 500 ( type maakt niet veel uit ) zijn met een grote kuip gemonteerd
op de foto zie dat ik lach ( let niet op mijn buik ) dat was een fijne
dus mochten jullie iets zien of misschien er vanaf willen ik hoor het graag
ik wou wat fotos uploaden dat lukt echter niet met de vorige cx en

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 maart 2021 11:12 

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 11 maart 2021 11:41 
Ik heb ze beide. En een kuip is tegenwoordig niet 'hip', maar ik vind het heerlijk. Op een CX500 hoort een Rickman Polaris (De blauwe op de foto). En op de Silverwing de originele Hondaline kuip. Ik heb ze beide, maar wil er niet van af. Ik zag op Marktplaats wel een Silverwing 650 staan. Heb je iets meer vermogen. En anders zou je een 'kale' CX500 kunnen kopen. Een kuip is wel aan te komen, iedere caféracerbouwer gooit hem eraf en zet hem te koop.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 maart 2021 11:47 
Dank je klopt als een bus, ik heb de Silverwing zien staan echter ik ben bang voor het olieverbruik en de bijna onmogelijkheid olieschraapveren en andere onderdelen te verkrijgen, laat staan de kosten voor de- en monteren van zo'n blok. Vandaar mijn zoektocht naar een 500.
En als er al een 500 staat is het stuur kleiner dus alle kabels moet je dan veranderen en alle electra (ik word lui om mijn oude dag geloof ik )
Er staat een Silverwing 500 te koop voor veel en deze is van ik geloof 80. Geïmporteerd en zou 11700 km gelopen hebben, daar heb ik niet zoveel vertrouwen in, ik denk dat deze de klok rond is geweest en dat zijn dan 100000 mijl is ong 160000 km dus we wachten af en duimen

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 11 maart 2021 12:16 | Aangepast door: MAST 
Hallo. Lastig te vinden tegenwoordig. Als je het aandurft en zin/tijd hebt kan je kijken of deze GL500 wat voor je is. Hij staat te koop in Oberhausen Duitsland. Loopt nu niet maar uit de beschrijving haal ik dat de accu ontbreekt en de vloeistoffen vervangen moeten worden. Huidig bod is rond de 600 euro.

Op marktplaats staat een deels ontmantelde GL500 bij een handelaar. Vraagprijs €1000,-
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 maart 2021 12:33 
mast dank voor je antwoord potjandorie die gl uit duitsland ziet er mooi uit en voor dat geld kan je nog wat verspijkeren
ik ben alleen een schijtlaars om hem te importeren al dat papier gedoe en dan nog een rdw keuring zie ik zo alleen erg tegenop dat er wat aan gedaan moet worden vind ik niet erg mag wel een sleutelmotor zijn is in ieder geval compleet aaii aii

Schrijver coenox

Voorzitter 
#7 | Geplaatst: 11 maart 2021 21:40 
En op die GL in Duitsland kan nog geboden worden. Dus bedrag wordt nog wel hoger.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hans

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 maart 2021 13:28 | Aangepast door: Hans 
Tjonge wat worden ze duuuuuur!
Mijn woon-werk CX indertijd heb ik inclusief een volle Rickman Polariskuip en Krauser kofferset eind jaren '90 gekocht voor Hfl 200. 20 Jaar later en 140.000 km verder weer verkocht (na mijn pensionering) voor € 200. De kuip zat er toen nog op maar de motor was na al dat gerij in weer en wind zomer en winter door behoorlijk afgeleefd. De koper wilde er een special van maken.
Heb er nu nog 10 stuks staan (niet voor de verkoop!) allen in goede tot zeer goede staat (maar wel zonder die grote kuip, er ligt er nog wel 1 op de garagezolder), mooi appeltje voor de dorst.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 maart 2021 17:17 
hahah klopt ik heb de eerst cx500e voor 450 euro gekocht de chopper uitvoering voor 500 en de blauwe voor 300 euro maar dat is denk ik 10 jaar gelden en het ze voor zelfde ongeveer weer verkocht , en het is nu natuurlijk zo dat ze allemaal er een bobber van willen maken , niet mijn smaak maar sja tijden veranderen en het blijft vraag en aanbod
maar persoonlijk vind ik het jammer ik vind ze standaard (gl ) met platte koffers mooi en groot windscherm maar ach zal wel ouwe man worden

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 12 maart 2021 17:34 
voor diegene die een cx500e zoekt er staat er een op marktplaats van facebook dit is de link
https://www.facebook.com/marketplace/item/496868428366403?ref=category_feed&referral_code=marketplace_search

vraagpijs 500 euro dus voor wie wil ik zelf kan er niet goed op zitten , ik zit te ver voorover ( ouwe zak he

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 8 april 2021 19:11 
jammer ook al weg
heb vandaag nog gekeken bij een gl 500 maar ik zoek toch echt een cx en dan maar zien of ik er een grote kuip op kan zetten als die er niet bij is

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 8 april 2021 19:13 
die gl 500 stond bij bikers best echt hele mooie ( welk aan de prijs maar toch ook mooi ) maar ik zat er niet lekker op dus ga voor de cx en dan maar zelf aanpassen

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 8 april 2021 19:30 
was zelf al eens bezig geweest bij de 2 heb ik een swap gedaan van de custom een gewone cx met blauwe kuip gemaakt en de draadenboel was omdat ik voorkant moest aanpassen voor kuip elektra aansluitingen , maar is al meer dan 10 jaar geleden
elektra
wissel

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 8 april 2021 20:11 
sorry foto uploaden lukt ff niet als het maar een cx is en motorisch goed de rest kan ik zelf wel zadel /tank / kuip aanpassen

Schrijver bertus78

Forum Lid 
#15 | Geplaatst: 10 april 2021 13:05 
opgelost !!! ik heb een honda cx500 gekocht met kuip helemaal blij

Vraag en aanbod www.hondacx500.nl Forum / Vraag en aanbod /
 gezocht honda silverwing 500 / cx 500 met windjammer kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven