Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Hét Sint Jansklooster topic. Voorpret en afspreken!

 
 
Pagina  Pagina 8 van 8:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#106 | Geplaatst: 17 aug. 2011 11:30 
Ha Jos,

Ik vertrek pas rond 13u uit V'daal en vermijd snelwegen waardoor mijn reistijd een kleine 2 uur zal bedragen. Ik had gedacht om te rijden via Garderen, Nunspeet, Elburg, Kampen, SJK. Mocht je daarvoor voelen, laat het maar weten.

Vrgr
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#107 | Geplaatst: 17 aug. 2011 12:05 | Aangepast door: Hansv 
Jos, JiMi,

Net even contact met Michaelr gehad. Wij vertrekken vrijdagmorgen tijd staat nog niet helemaal vast, maar ergens tussen 09:00 en 09:30, en Jimi, als je met ons mee rijdt rijden wij ook de binnendoor route. Anders wordt het misschien toch iets anders.

En ik weet dat Theo J op vrijdag nog iets heeft, dus dat die pas zaterdag komt. Toch Theo?

Harmony,
Hans.
( die meestal niet vanaf het werk op het forum zit, maar nu toch even wel )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#108 | Geplaatst: 17 aug. 2011 13:04 
Hans,

Ik was graag meegereden, maar ik kan helaas niet eerder dan tussendemiddag weg.

Vrgr
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#109 | Geplaatst: 17 aug. 2011 20:13 | Aangepast door: JiMi 
Ziezo, vandaag de motor bepakt. Als test. Het hele spul zit vast met slechts twee elastieken (spinnen), welke voor- en achterlangs lopen. De zijkanten zijn niet gefixeerd met elastiek, maar dat lijkt me niet nodig. Onderop liggen de Khyam tent en het grondzeil.
Vanmiddag mezelf gauw nog even getrakteerd op een nieuwe waterdichte zwarte bagagetas, waarin slaapzak en luchtbed zitten. Da's handiger en steviger dan vuilniszakken.
Ook nog een bagagenetje gekocht. Daar gaat wat textiel onder.
Nou, ik kan er tegenaan dacht ik zo....

Bagage
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#110 | Geplaatst: 17 aug. 2011 23:14 
undefined:
@Werner: wellicht kun je een route naar SJK uitstippelen met enkel bochten naar links ?

nou jimi, ik neem ongeveer 24 bochten naar rechts? of zijn het er 3 meer?

mijn route is over de snelweg; breda - utrecht - almere - lelystad - afslag 13 urk - via n352 en n50 richting boer jan. ga na sjk nog een paar bochtjes maken met cosmar.

moet alles nog inpakken, staat alwel wat klaar, morge laatste dingen aan het zijspan, begint er al mooier uit te zien nu! en s'avonds alles inlaaien zodat ik op het werk om 12 uur uitklok en om half 1 op de motor zit

groetjes werner (die weet dat mijn tent al staat als ik er ben)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Joshua62
Gast 
#111 | Geplaatst: 17 aug. 2011 23:16 | Aangepast door: Joshua62 
Hee Hans,

Kunnen Michael en jij even een vertrek tijd/plaats doorgeven ? Dan zal ik er ook zijn.

JiMi dan zie ik jou wel in SJK.

Gr Jos

Ok afspraak is gemaakt, tot morgen!

Pagina  Pagina 8 van 8:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  8 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Hét Sint Jansklooster topic. Voorpret en afspreken!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Johann ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven