Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het Groene Hart Bikkel-rit

 
 
Pagina  Pagina 2 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende »

Schrijver Engeltje

Moderator 
#16 | Geplaatst: 29 sept. 2013 22:09 | Aangepast door: Engeltje 
@Chantal.. we plannen, zonder tegenbericht van enge dingen, op de 19e oktober..

@Hans, Sieds, Henk, Jakob en Tinus... ook al weten jullie het niet zeker en is dit van jullie niet vast.. Kunnen jullie hiermee 'leven'?

Het weer in deze omgeving is nu nog volgens de verre voorspellingen 12 graden en een zonnetje... (Voor Jakob hebben we tegen de kou nog wel een mooie regenjas en broek liggen... )

Lieke
(die in de route al aanpassingen heeft gezien om de route te korten en dit voor de toekomst te bewaren....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 29 sept. 2013 22:23 
Kan ik mee leven en laten leven.....

Harmony,
Hans.
( vult zijn agenda zo meteen even in )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#18 | Geplaatst: 29 sept. 2013 22:43 
@Hans,
Super... Ik ga morgen gelijk de route aanpassen en inkorten.
O ja.. Hans, dank je voor het advies van software. Je was na gister wel de aanleiding dat Coen weer ernaar is gaan kijken en zie hier.... Ons Bikkel-route is geboren....

Lieke
(die dit, het maken van de route, wel heel erg leuk vindt...)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver sieds

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 30 sept. 2013 00:27 | Aangepast door: sieds 
Lieke,

Mijn ervaringen zijn ook met de jaren gekomen.
Van een andere club leer je ook weer.
Toen ik de eerste keer zag dat een rit bij WSFH maar 90 km was, vroeg ik mij af, en wat doen we dan om 15.30.
Antwoord: ritten zijn voor de gezelligheid, om elkaar weer even te ontmoete, bijpraten, lekker lunchen etc. niet om lange afstanden af te leggen.
En dat is toch een gouden formule als er elke maand 2 ritten worden georganiseerd voor een merkenclub.
En de ritten zijn altijd op een zondag, de ideale dag..
Als ik overigens naar mijn agenda kijk, zie ik dat ik nog een motorweekend heb op 11/12 oktober en een zeilweekend op 18/19 oktober maar de 26e kan ook nog.
Dus ik zal er wel niet bij zijn vrees ik.

Doe je best, maak er een mooie rit van, geeft voldoening en motivatie voor de volgende.

Mijn CX rit voor volgend voorjaar ligt al klaar: rondje Loosdrecht, via de Ds.Versteegtstraat en dat zou dan rond de 21e juni weer moeten gebeuren ware het niet dat Vechta volgend jaar laat is en op datzelfde weekend.
Dus maar een paar weken eerder.

Groetjes Sieds
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver Tinus 1952

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 30 sept. 2013 16:19 
Lieke,

Ik heb de 19e genoteerd in de agenda.
Ik ga mee, of het moet wel erg slecht met het weer worden......Heb er zin in...gr Tinus
Honda CX500 1979 en Suzuki Burgman 650 Executive 2008 (Donateur 2024)

Schrijver theojansen
Gast 
#21 | Geplaatst: 30 sept. 2013 17:24 
Bij redelijk weer ga ik zeker mee.
Haarzuilens is een mooie startplaats.
Groetjes en tot de 19e, theoj

Schrijver mai

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 30 sept. 2013 18:52 
Siedssss jullie zijn nu toch op vakantie offff heb ik het mis, dus geen ge cx maar samen vakantie houden :p:p:p
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 30 sept. 2013 18:54 
Siedssss jullie zijn nu toch op vakantie offff heb ik het mis, dus geen ge cx maar samen vakantie houden okidoki nogmaals dat :p is hier geen tong uitstekende smiley maar : - P oder so etwas wel,
adiosssss enjoy your time in (new) seeland greetsssss Mai
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver mai

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 30 sept. 2013 18:59 
Lieke ik keek al naar de vertrekplaats, dacht vanmiddag; gosh gewoon lange rit en hier allen slapen, slaapzakken+luchtbedje mee en ca. 20 pers. moet zeker lukken hierzo en zondags verder rijden, maja groene hart is meer naar westen vanaf apeNdoorn uurtje rijden.
Kzie nog wel in afwachting v/h weer, HOI ik ben geen bikkel ik ben een spanje mens...hoewel...soms....
CX 500 Custom 1983 met "wijlen" Bo in de aanhanger op: SJK 2010, foto gemaakt door Jeffrey uit Winterswijk, zoon van Dr�67.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#25 | Geplaatst: 30 sept. 2013 19:48 | Aangepast door: Engeltje 
@Sieds,
Dan was ik je bijna voor geweest. De route rond de Loosdrechtse Plassen haal ik nu eruit om de route in te korten...
Loosdrechtse Plassen horen ook bij het Groene Hart. Jammer dat ik dit voor de volgende keer niet mee kan nemen, zoals ik het eerder zei dat ik zou doen...
Verder heb ik via het bestuur voorgelegd dat elke stamtafel 1x per jaar een route maakt en dan met een kleine bijdrage verzameld uit oa de donateursgelden en niet donateurs een hele kleine bijdrage neerleggen voor bijv.om een simpele lunch of een openingskoffie ofzo... bekostigen/ Gewoon om de ritten te stimuleren en je donateursbijdrage te steunen en ook het stimuleren om donateur te worden. Ik heb nog geen antwoord wat Wouter hiervan vindt.

@Tinus,
Leuk dat erbij wilt zijn.... uiteraard in afwachting van het weer..

@Theoj,
Top! en ja Haarzuilens is een mooi plaatsje. Toen ik in Vleuten nog woonde ging ik er vaak heen en vroeger gingen we er vaak uit eten....
Enne ik heb mooi motorweer besteld, dus ik blijf positief.

@Mai,
de rit maak ik niet langer dan ong. 90 km. Voor ons naar Otterlo was ook 60km heen en dan weer terug. Het is aan jou om erbij te willen zijn.. Het is tuurlijk gezellig wanneer je ook erbij bent en misschien zijn er ook nog meer V-vrienden van uit jouw kant die willen komen, waar je mee op kan rijden..
Kijk maar....

Lieke
(die na een paar potjes Candy Crush weer lekker verder gaat sleutelen aan de route....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver coenox

Voorzitter 
#26 | Geplaatst: 30 sept. 2013 22:48 
Ik heb er zin in. Heb vanavond een tweedehands TomTom Rider V1 gescoord. Kan ik tenminste ook de route zien
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 30 sept. 2013 23:06 
Leuk hé, routes knutselen.....

Bijna net zo leuk als de routes rijden.

Harmony,
Hans.
( knutselt nu aan het filmpje van afgelopen zaterdag )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jakob

Forum Lid 
#28 | Geplaatst: 30 sept. 2013 23:17 | Aangepast door: jakob 
de 19de staat genoteerd.
regenpak voor de kou ligt onder handbereik.
wat kan er nu nog foud gaan.....

(hoop op voorhand, net als bij de veluwerit, de route al te krijgen.)

Jakob

rood wit blauw, laat maar komen de kou
rood wit blauw, laat maar komen de kou
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver Engeltje

Moderator 
#29 | Geplaatst: 30 sept. 2013 23:29 
@Jakob,
Tuurlijk krijg je de route...
Top, dan neem ik alleen mijn regenpak mee...

Als ik had geweten dat de Veluwe-route ook te verkrijgen was, was het voor mij ook beter geweest.....

Lieke
(Die van Coen gehoord heeft, dat hij er ervoor zal zorgen dat de routes, die nu al op de site staan, nog gemakkelijker te vinden zijn....)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#30 | Geplaatst: 1 okt. 2013 01:33 
Pbtjes doen wonderen, uiteraard kom ik ook als de omstandigheden het toelaten, Sorry Lieke, maar waarom moet Wouter hier wat van vinden?

CXgr. Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Pagina  Pagina 2 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het Groene Hart Bikkel-rit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven