Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Het Groene Hart Bikkel-rit

 
 
Pagina  Pagina 3 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende »

Schrijver sieds

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 1 okt. 2013 09:03 
Jammer een dag te vroeg, 20e ben ik er wel

Tot nu toe zijn deze ritten op initiatief van de leden zelf, nu niet aub gaan regelen vanuit het bestuur is mijn mening.
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver beinhart

Bestuur 
#32 | Geplaatst: 1 okt. 2013 11:13 
lieke,

kan je die route ook deze kant opsturen?

sieds,
zover ik kan lezen wil ze alleen aanmoedigen om donateur te worden...

groetjes werner (en wie dan alle stamtafel-ritten heeft meegereden maakt kans bij de jaarlijkse bingo zijn donareutsgeld terug te winnen bij een volle kaart)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#33 | Geplaatst: 1 okt. 2013 12:32 
Ik denk dat het handig is de route pas te verspreiden als ie klaar is. Anders lopen we het risico dat iedereen een andere versie rijdt.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 1 okt. 2013 14:53 
Het is inderdaad beter om de route te verspreiden als hij ook helemaal klaar is, en voor mij betekend dat twee of drie maal proefgereden en foutloos bevonden.

Ikzelf probeer de route dus de laatste week 'klaar' voor publicatie te hebben, na de route nog een laatste keer gereden te hebben, met het oog op wegwerkzaamheden die dan net in het weekend dat ik wil gaan rijden zouden kunnen beginnen. En dan ergens op een website, waar anderen erbij kunnen...........

En dan nog kan er, op het allerlaatste moment, een wegje soms net iets anders gekozen worden.


@Sieds; Jammer dat je niet mee kan.

Harmony,
Hans.
( die elke keer weer staat te kijken hoeveel voorbereiding er in KAN gaan zitten )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver jakob

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 1 okt. 2013 15:01 
Ja Hans, maak jij de route in TT / Tyre, zet ik hem op de computer voor basecamp / garmin, kan ik eea aanpassen omdat ze toch ieder hun eigen weg gaan.
Leuk, een avondje zitten te puzzelen
Maar ook al gaat het niet goed, ik rij toch lekker achter de voorrijder aan !
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#36 | Geplaatst: 1 okt. 2013 18:48 
Nee, dat doet Hans niet. Lieke maakt de route in Tyre en voert hem dan als ITN en GPX uit.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 1 okt. 2013 19:43 | Aangepast door: Hansv 
Sorry Jacob,

Dus voor de meest duidelijke duidelijkheid:
Ik heb me een beetje onduidelijk uitgedrukt. Dit is NIET een route van mij, Hans, maar een prima initiatief van Lieke, die dan ook de route samenstelt, en de eer krijgt om 'koprijder' te zijn.
Of wordt Coen dat? Kan natuurlijk ook.....

Harmony,
Hans.
( rijd bij zijn eigen routes altijd zelf 'kop' )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Engeltje

Moderator 
#38 | Geplaatst: 1 okt. 2013 19:59 
Dank je Hans... ...
word er verlegen van...

Ik ben met maken van deze route lekker bezig, en vind het leuk.. van het weekend hoop ik (met Pooh (mijn Fiat, voor degenen die hem nog niet kennen)) de route voor de eerste keer te rijden en dan weer bij te schaven...

Enne.. ik denk bij een kleine groep dat Coen voorrijdt,..

Lieke
(die al een gelukkige 2e is, wanneer de dag geslaagd is.)
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver jakob

Forum Lid 
#39 | Geplaatst: 1 okt. 2013 20:49 
Ja, sorry van mij kant lijkt me dan beter.
was puur een reactie op Hans zijn verhaal, en mijn ervaring van afgelopen weekend.
breng zo alleen maar verwarring.
zal het niet weer doen...
maar ben benieuwd of de komende GPX route goed op m`n basecamp aan gaat sluiten.
( Hans zijn GPX reed op mijn basecamp afgelopen weekend n.m. een heel andere route )
V2 vs Twin . Ervaring is kennis die je krijgt, kort nadat je het nodig had.

Schrijver sieds

Forum Lid 
#40 | Geplaatst: 1 okt. 2013 21:01 
undefined:
Hans. ( die elke keer weer staat te kijken hoeveel voorbereiding er in KAN gaan zitten )

Het moet wel een aardigheidje blijven Hans. Twee tot driemaal proefrijden ?

Ik maak de route altijd op satellietbeeld in Maps, dan zijn alle kleine weggetjes ook goed te zien + de omgeving.
Als de route klaar is, nogmaals goed nalopen en goed inzoomen voor de kleine foutjes.
Dan zet ik hem op TT en ga weer goed inzoomen en loop de hele route na. Ook hier kan je dan foutjes tegenkomen omdat Maps en TT verschillende kaarten gebruiken.

Bij Garmin is dit dezelfde kaart maar kan dan in de praktijk ook weer afwijken en dit geldt ook voor TT.

Ik weet dan dat er dan geen fouten meer in mijn route zitten en dan 1 x in de praktijk nalopen of het inderdaad klopt en een leuke route is.

Eigenlijk dus ook drie keer

Succes Lieke.

Groeten Sieds vanuit Koudekerke aan de Westerschelde
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#41 | Geplaatst: 1 okt. 2013 21:56 
Eigenlijk dus ook drie keer

Waarvan twee keer lopend. Is toch een hele prestatie Sieds!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver beinhart

Bestuur 
#42 | Geplaatst: 2 okt. 2013 09:19 
hans,

er ''kan'' niet veel werk in gaan zitten, er zit gewoon veel werk in een route uitzetten, ik reed de route ook altijd 2x voor. 1e keer om de foutjes eruit te halen en de lunch-stops enzo... de 2e keer een week of twee van te voren om te kijken of er niet ergens evenementen waren of wegwerkzaamheden...

groetjes werner (bij 2 clubs in de toercommissie gezeten)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Nick Lont
Forum Lid 
#43 | Geplaatst: 3 okt. 2013 00:12 
Eh ik plan mijn hamburgerritten altijd om de lunchstop heen De voorbereiding daarop is uitzoeken of de lunchstop die ik in gedachte heb ook een hamburger op de kaart heeft staan en dan bedoel ik niet mcdruk en BK. Route is ook belangerijk maar het heet natuurlijk niet voor niets hamburgerrit

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#44 | Geplaatst: 3 okt. 2013 01:12 
Heb zeker zin om mee te gaan. Ben druk bezig om mijn CX weer uit de kelder te krijgen na 5 maanden rust.
Maar het kan zo maar zijn dat ik dan al weer ergens in Europa zit.

Datum is mij om het even. Kijk toch pas een week van te voren of het kan.

Greetzzzz pjotter
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Engeltje

Moderator 
#45 | Geplaatst: 5 okt. 2013 16:33 
Yesss.....!

Hij is leuk.... hij is mooi.....hij is stijlvol... en lang genoeg.
Wist niet dat je in je eigen omgeving een route van ongeveer 90 km kon uitzetten.

Ik heb het over de Bikkel-route op de 19e. Coen en ik hebben hem proef gereden in onze Pooh, de Fiat.

Ik moet 2 puntjes aanpassen, maar dat komt omdat een weg voor gemotoriseerd verkeer is afgesloten en ik heb een loepje (wat punten te veel aangegeven, denk ik) ergens inzitten maar dat gaf geen problemen.

We willen deze route morgen (omdat het weer meezit) nog op de motor doen en dan moet deze klaar zijn.

Lieke
(die deze route echt een bikkel-route vindt, spannend dus. Maar volgens Coen zullen de andere deze route wel leuk vinden.... hihi spannend he...:laugh
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Pagina  Pagina 3 van 7:  « Vorige  1  2  3  4  5  6  7  Volgende » 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Het Groene Hart Bikkel-rit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven