Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Openingsrit 2018

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 25 maart 2018 09:15 
Het is vandaag 25 maart, de zon schijnt en er is weinig wind. De temperatuur beloofd boven de 10 graden te komen en er staat een motor klaar. De olie is bijgevuld (was wel nodig) de verlichting is in orde, en er is genoeg profiel op de banden. Nou kan ik wel een aantal dingen bedenken om vandaag geen toertochtje te gaan rijden......

Maar het huis kan ook vanavond gestofzuigd worden, schoonmaken kan morgen ook nog, schilderen is het te koud voor, en mijn kleindochter zie ik morgen weer..... (joepie!)

Misschien toch een toertje doen.....

Harmony,
Hans.
( die rond 10:30 in Amersfoort hoopt te zijn )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 25 maart 2018 17:35 | Aangepast door: pjotter 
Na een super mooie/leuke tocht (met alle eer en credits aan Marcel ) ben ik weer thuis op honk.
Het weer was super en zo ook het gezelschap.
Met dank aan alleen die mee reden......

Adiõs pjotter. (Zo nu eerst een biertje. )
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver MAST

Moderator 
#33 | Geplaatst: 25 maart 2018 18:39 | Aangepast door: MAST 
Dank allen voor het meerijden! Het weer was prachtig vandaag. We hebben de lunchpauze al genietend van een voorjaarszon, buiten op het terras kunnen nuttigen. En dat biertje heb ik thuis ook al weggewerkt! (mijn thuis was een heel stuk dichter bij dan van de andere rijders)
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 25 maart 2018 19:21 
En ook ik ben geland, prima rit lekker weer .Bedankt Marcel.

Schrijver A Koopmans

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 25 maart 2018 20:21 
Ook ik ben veilig thuis gekomen
Hartelijk dank voor de mooie voorjaarsrit en als de rest van het jaar ook zo mooi blijft hoor je mij niet klagen

gr A Koopmans

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#36 | Geplaatst: 26 maart 2018 15:07 | Aangepast door: Hansv 
Bij de rit is er, na de prettige en vooral smakelijk stop bij het terras in Wijk bij Duurstede, een groepsfoto gemaakt.
Mooier kan het bijna niet:
Zon, molen, terrasje, CX-en....

Jammer alleen dat er ook op de groepsfoto twee stukjes van andere motoren staan.... geeneens CX-en. Ttssss.... erg hoor !

De groepsfoto is HIER >>  HIER << te vinden.
Wil een deelnemer die foto in een nog groter formaat, mail dan even.....

Harmony,
Hans
( langzaam met het verslag begonnen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#37 | Geplaatst: 14 april 2018 18:26 | Aangepast door: Hansv 
Gewaardeerde CX-ers, mede-Forummers en overigen die dit lezen....

Een aantal weken geleden heeft het ons behaagd deel te nemen aan een evenement, welke in de annalen van de CX rijders zeker niet on- of zelfs onderbelicht mag blijven. Ik doel hierbij op de door MAST georganiseerde en onder zijn bezielende leiding uitgevoerde 'Seizoens-openings-rit' , die verreden werd op de wel zeer fraaie en soms zelfs heerlijk zonnige lente dag van de vijf-en-twintigste maart van 2018.

Een relaas van de bij dit evenement plaatsgevonden gebeurtenissen is te lezen in het reeds nu al wereld beroemde en veel geprezen motorlogboek van ondergetekende.

Komt, leest, en verbaas u. Ween, dat u dit prachtige gebeuren aan u voorbij hebt laten gaan.....

HIER is de link.
Harmony,
Hans.
( sorry, vlaag van proza )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver MAST

Moderator 
#38 | Geplaatst: 16 april 2018 08:40 
Mooi verhaal weer Hans. Net of ik er zelf bij .. oh, wacht, ik was er zelf bij.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#39 | Geplaatst: 16 april 2018 11:34 
Tja, we konden helaas niet. Nu spijt natuurlijk.... Mooie rit en mooi verslag!
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Openingsrit 2018

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven