Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vooruitzien....

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 juli 2018 17:28 | Aangepast door: Hansv 
Het is nu, op de 1ste juli, eigenlijk nog geen tijd om vooruit te kijken. Immers, eerst heeft iedereen nog vakantie, en dan komt het grote gebeuren van de Dutch Honda CX V twin club, namelijk het treffen te Sint Jansklooster op 17, 18 en 19 augustus, kortweg ook wel SJK genoemd.

Dus wat zit ik te zeuren? Er is nog genoeg om naar uit te kijken..... En dan heb ik het nog niet eens over de diverse stamtafels waar naartoe gegaan kan worden.
Welke Stamtafels zijn er eigenlijk nog actief? Veluwe en Noord-Holland, dat weet ik. Is de rest ingezakt en min of meer ten onder gegaan in de volle agenda's van de beoogde deelnemers? Wie het weet.....

Maar daar gaat het nu niet over. Vooruitziend over de reeds zo volle agenda (nou ja.. ) zie ik over twee maanden een treffen in het verre Denemarken. En wel op 31 augustus tot 2 september. Het is, zo blijkt, hun 35ste clubjaar.
Tien jaar geleden ben ik op het toen 25ste clubjaar-treffen geweest, eventjes. Het verslag van die niet zo heel succesvolle tocht is HIER te lezen.

Maar de jaren verstrijken, en soms heb ik het idee dat ik wat bijleer, soms ook helemaal niet. Wel zeurt er een stemmetje dat ik het wel een keertje helemaal moet afmaken, dwz, een heel treffen aldaar meemaken. Misschien dit jaar?

En zo ben ik vooruit aan het kijken naar een eventuele mogelijkheid om naar het 35ste Deense treffen te gaan. Maar, is de vraag, zijn er anderen die dat zelfde plan hebben? Het is ruim 800km bij Utrecht vandaan, een hele reis.

- Zelf rijden? Dat wordt dan minstens twee dagen. Camping/Hotel/B&B ?
- Motor op een aanhanger, beetje flauw, maar kan misschien wel in één dag
- Iets anders?

Ik denk, ik gooi het maar eens in de groep, en kijk wat het gegooi opleverd...


Harmony,
Hans.
( 12 jaar en 80.000 km her-opstapper )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#2 | Geplaatst: 2 juli 2018 22:30 
Hansv:
Welke Stamtafels zijn er eigenlijk nog actief? Veluwe en Noord-Holland, dat weet ik. Is de rest ingezakt en min of meer ten onder gegaan in de volle agenda's van de beoogde deelnemers? Wie het weet.....

de stamtafels die in de agenda staan worden nog bezocht schagen en de peel weet ik dat er altijd wel mensen zijn, voor zover in molenschot ook. dus die zijn zeker niet ingezakt...

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2018 21:42 
Hans vanuit ede met een aanhanger, rekening houden dat het niet zo snel gaat en met de gebruikelijk vul en ledig momenten voor de auto en de inhoud (blaas), ben je bijna 11 uur onderweg.
Zoals jij rijdt met jouw cx heb je ongeveer dezelfde tijd nodig om fris en vrolijk aan te komen.
Een ruime bus is gezien de afstand en tijd beter haalbaar dan zit je op 7 uur rekening houdend met het mee rijden met het overige verkeer in Duitsland (+130).
Dan heb je wel een chauffeur nodig, jou zie ik wel op de passagiers stoel zitten met die snelheid maar zeker niet achter het stuur.
wie heeft er een bus met 8m3 voor Hans?

Het valt hier net met een belangrijke verjaardag maar het begint zo wel te kriebelen Hans.

Ik ben benieuwd wat er uitkomt.

cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 juli 2018 10:41 | Aangepast door: Hansv 
cosmar:
verkeer in Duitsland (+130).Dan heb je wel een chauffeur nodig, jou zie ik wel op de passagiers stoel zitten met die snelheid maar zeker niet achter het stuur.

Valt wel mee Cosmar.
Ooit in Dld met een BMW 730i gereden (Hannover, terug naar NL) Bij 180 werd ik er op gewezen dat het wel erg snel ging.... Merk je niet in een dergelijke auto.
Ook met mijn eigenste Honda Jazz komt in Dld de naald echt wel boven de 140, wat dan meteen een 'suggestie' van mijn vrouw oplevert, om het maar iets kalmer aan te doen.
Dus het hangt ook heel erg af van welk voertuig en hoe die het doet en/of aanvoelt.

Harmony,
Hans.
( die in NL soms ook wel de 130+ haalt op sommige stukken )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 10 juli 2018 11:51 
oooo het ging hier nioet over de stamtafels maar over het 35e treffen in denemarken?
ik ga erheen, met sma (mijn moedertje voor alle niet brabanders)
helaas niet op een cx, want voor sma ga ik speciaal met 't slagschip.
ik ben van plan op 25 aug te vertrekken en 9 sept weer thuis te komen.
2 weken met sma op vakantie, aanhanger mee tent erin en gaan.....

groetjes werner (zin in, maar eerst nog zoveel andere dingen)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 10 juli 2018 18:48 
Het gaat inderdaad over het 35ste treffen in Denemarken. Het stukje stamtafels kwam er gewoon even 'tussendoor', ik had er beter een apart onderwerp van kunnen maken.
Dus: het onderwerp is het treffen in Denemarken....

Harmony,
Hans
( die wel vaker wazig is en/of doet )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#7 | Geplaatst: 10 juli 2018 22:30 
Hansv:
die wel vaker wazig is en/of doet

ach hans, ik zou niet normaal willen zijn. dat heb ik 5 minuten geprobeerd dat was verschrikkelijk hahaha
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vooruitzien....

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven