Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

*** het SJK 2018 topic ***

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver sieds

Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 19 aug. 2018 18:32 | Aangepast door: sieds 
En toen waren we weer thuis na een prachtig CX weekend in SJK met 70 inschrijvers en de nodige losse deelnemers.
Ook waren er deze keer veel Duitse deelnemers en onze Belg Terry.

Het weer was goed, de sfeer was opperbest, het bier was lekker , een heerlijke barbecue en een ontbijt met scrambled eggs en als klap op de vuurpijl een verrassend bandje met muziek uit de tijd van Woodstock en het Kralingse bos, dus al met al zeer geslaagd.

Bestuur en vrijwilligers bedankt voor jullie inzet


de band
CX 650Custom - CB 650Custom 'four' - VT 750Custom 'Shadow'- 3 x '83
'Leaver dea as slaef'

Schrijver CxREW
Admin 
#32 | Geplaatst: 19 aug. 2018 19:25 
Hier een diavoorstelling met dank aan Johan:
webmaster (JiMi)

Schrijver CxREW
Admin 
#33 | Geplaatst: 19 aug. 2018 19:28 | Aangepast door: CxREW 
We hebben het fotoalbum nieuw leven ingeblazen. Als je leuke foto's hebt mail ze dan naar fotoalbum@hondacx500.nl dan voegen wij ze toe (zie fotoalbum SJK 2018 of ga naar Home-->On the road-->Weer thuis, voor alle albums). Als het veel foto's zijn dan kun je ze beter via Wetransfer naar ons opsturen.
webmaster (JiMi)

Schrijver Stephan1
Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 19 aug. 2018 21:08 
Beste motorvrienden,

Wouw, wat een top weekend heb ik weer achter de rug. Het was alweer veel te lang geleden dat ik daar mijn neus had laten zien maar het was als vanouds gezellig. Via deze weg mijn dank aan de organisatoren, vrijwilligers en alle anderen die aanwezig waren.

Vandaag lekker binnendoor naar het Zuiden afgezakt via De Hoge Veluwe en Peel gebied en wat is het Nederlandse landschap toch mooi.

Groetjes uit het uiterste Zuiden,

Stephan

Schrijver kuipwillem

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 19 aug. 2018 21:53 
Wij Jaap Roger en ik hebben een prima s j k gehad mooi weer koel bier en vrolijke motorrijders .Allemaal bedankt. Wim.

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 *** het SJK 2018 topic ***

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven