Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Vechta , editie 2019

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Pschee01
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 20 juni 2019 22:30 
Je had op slechtere plekken kunnen zitten!

Schrijver Klaas
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 21 juni 2019 20:47 
Hallo cx'rs !
Voor de gene die gaan heel veul plezier gewenst !
Ik red het wederom niet ivm deadline
Goede reis !
Motoren, sinds kort al vele gehad maar cx’n blijven de waardevolste schat!

Schrijver MAST

Moderator 
#18 | Geplaatst: 23 juni 2019 22:54 
Ik ben alweer een tijdje terug. Vanmorgen (zondag) op tijd opgestaan en de spullen ingepakt en op de motor gebonden. Nog even ontbijten en om 9.00 uur de groepsfoto gemaakt. Om 9.20 reed ik het terrein van het Duitse CX treffen af. Na een voorspoedig maar warm ritje was ik om iets over 13.00 thuis. Mooi op tijd om op te ruimen en weer door naar mijn afspraak.
Het was een mooi Vechta weekend, goede heenreis met Henk samen vanaf tankstation 'de Paal' net voor Deventer. Tot Nordhorn over snelweg, daarna binnendoor en om ongeveer 17.00 reden we het terrein op.
Zaterdag een klein ritje gereden met Theo, Eduard en Henk en om 15.00 aangesloten bij de gezamelijke toertocht vanaf de Dümmersee naar Vechta. Onder politiebegeleiding met zo'n grote groep rijden is niet mijn hobby maar wel gaaf om mee te maken.
Op naar volgend jaar voor de 25e editie maar eerst ons eigen treffen in SJK.
Dank allen voor een gezellig weekend!
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver chantal

Bestuur 
#19 | Geplaatst: 24 juni 2019 07:11 
ook wij zijn weer thuis....ja gisteren om 18u waren we thuis. weekend was weer heerlijk. goed weer en allemaal leuke mensen.... ook elize heeft genoten.... en die wilt volgend jaar weer mee....

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Vechta , editie 2019

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven