Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

CX/GL Rally Telford, Shropshire UK

 
Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 2 juli 2003 19:04 
Hallo Allemaal,

16/17 Augustus is er een rally georganiseerd door Rob Davis in Telford, Shropshirein Engeland. Kamperen is daar mogelijk voor twee nachten en het evenement kost plusminus £6,- (Engelse pond = ongeveer 15 euro?) voor twee overnachtingen (vrijdag & Zaterdag). Voor meer informatie hierover kijk op de sectie "Let's Meet Up" onder Regional Rally - Shropshire http://groups.msn.com/cxglmcc Iedereen is van harte welkom! [url=http://groups.msn.com/cxglmcc][/url]

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Roadkill
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 juli 2003 00:52 
Heb contact gehad met Rob per email, ik denk er over om te gaan, zijn er gelijk gestemden onder NL/BE bewoners? samen rijden is een uitkomst want Telford ligt schuin boven Birmingham en is vanaf Dover zo'n 240miles/385 km, vanaf mijn huisje (DenBosch) is het volgens de route planner 800 km. maar ik weet niet zeker of ze daar de afstand die je vaart ook bij tellen, al is dat natuurlijk weer verwaarloosbaar, zeker vanaf Calais.

Schrijver Roadkill
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2003 08:55 
Outbound Route: Calais to Dover Method of Travel: Motorcycle
Outward Date: vr 15 aug 2003
Outward Time: 10:15 Pets: 0
Return Route: Dover to Calais
Return Date: ma 18 aug 2003
Return Time: 19:00

met p&o ferries Calais/Dover kost dit 166 euro (via internet boeking)

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juli 2003 21:36 
Hee Roadkill,

Helaas kan ik dan niet.
Neem je wel een fototoestel mee? Ik ben heel benieuwd!
Veel plezier en een goed trip,

Frans

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juli 2003 16:06 
Roadkill,

Ik kijk er naar uit je daar te ontmoeten. Het zal een gezellige boel worden onder het motto la la la veel bier! Rob is al zelf aan het brouwen hiervoor.

Groetjes,

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 CX/GL Rally Telford, Shropshire UK

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven