Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /   
 

Boekel voor de Belgen

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Floris
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 26 aug. 2003 23:31 
Terry, ik zal 't je nog sterker vertellen: ik zit bij de inschrijvingsbalie en zal je vrijdag persoonlijk verwelkomen.

Aangezien ik de administratie doe heb ik al gezien dat je de weddenschap hebt gewonnen. Ik zal extra euro's voor jouw biertjes meenemen.

Proost!
Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver terry

Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 27 aug. 2003 00:07 
Floris,
het zal nog een gezellige babbel worden in Boekel denk ik.
Het valt op dat we late vogels zijn ... zowel op de NL site als tijdens het chatten op de UK site. Benieuwd hoe we het er tijdens het weekend zullen vanaf brengen ?
Alvast tot volgende week vrijdag.

Schrijver lainke
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 29 aug. 2003 18:49 
Terry,
Wanneer denk jij van te vertrekken, en waar eventueel samen te komen
Alain

Schrijver terry

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 29 aug. 2003 23:40 
Alain,net terug van de reis en meneer koopt hem al nen nieuwen helm.
Het geld zit op de verkeerde plaats denk ik. Nu serieus terug : ik vertrek op vrijdag alvast samen met Jorgen en schieten ons de E17 op richting Antwerpen - Turnhout en negen kansen op de tien dan naar Kasterlee en dan via binnenbanen naar Boekel onder deskundige leiding van Jan en Wilma. Uur hebben we nog niet afgeproken. Ik laat je begin volgende week zeker iets weten. Groeten

Schrijver lainke
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 2 sept. 2003 12:15 
Terry,
weet ge al om wat uur ge vertrekt de vrijdag??
Alain

Schrijver terry

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 3 sept. 2003 00:20 
Laatste info voor vertrek op vrijdag !
Samenkomst aan de kerk in Kasterlee om 15uur. Jan zal ons daar opwachten en dan na een korte rustpauze via binnenbanen naar Boekel. Daar zullen we momenteel met 5 personen samenkomen. Voor de resterende cx'ers : goeie en veilige reis en tot in Boekel. Indien je daar nog wil aanpikken; laat het me even weten.
Tel. 052/45.17.36

Schrijver lainke
Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 3 sept. 2003 22:40 
Terry,
Ik moet toch over Antwerpen komen, misschien kunnen we afspreken ter hoogte van Wommelgem rond 14u
Alain

Schrijver terry

Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 3 sept. 2003 23:06 
Alain,
ik heb met Jorgen afgesproken om 14uur in Waasmunster. Ik ben tot +/- 13u30 op het werk en vandaar is dat maar 5 min. rijden. (eerste truckstop voorbij afrit Lokeren is dat. Dan gaan we door de Kennedytunnel en dan via Turnhout / Eindhoven naar Kasterlee. Als je daar tussenin iets weet zijn, laat het gerust weten.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Ritten, tochten en evenementen www.hondacx500.nl Forum / Ritten, tochten en evenementen /
 Boekel voor de Belgen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven