Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Stator /CDI/... in BE

 
Schrijver terry

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2003 13:57 
http://users.pandora.be/promega/MIJNWEB3/INDEX.HTM

Ook voor onze Nederlandse vrienden niet te ver

Vandaag terug startnie

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2003 14:34 
Daarnet nog even geinformeerd :
totale revisie : €136.
Levertijd 1 week.

Groeten
terry

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2003 14:36 
Dit betreft de stator en twee ontstekingspoelen.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2003 16:51 
Heren,

ik help jullie hopen dat dit bedrijf 'onze' CX stator (met de 2 ontstekingsspoelen) nog levert. Als je kijkt in het aanbod van stators dan staat ie daar vermeld met als code G44. Kijk je in de catalogus van dit bedrijf wordt voor de CX alleen nog de spanningsregelaar geleverd en niet ook de G44 stator.

Hetzelfde zie je in het aanbod van Elektrex. Ook daar wordt de CX stator niet meer aangeboden.

Terry, ik hoop dat je niet fout bent geinformeerd. Dus, wie biedt zijn/haar stator bij dit bedrijf als eerste ter revisie aan??? Want de genoemde prijs is wel zeer concurrerend.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver RenePool
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 sept. 2003 20:26 | Aangepast door: RenePool 
Bij mijn favoriete internet shop www.davidsilverspares.co.uk is voor de CX500C, de Gl500, en de CX500E gewoon een stator te koop voor 55 pond.
Ik heb er ook net eentje besteld.
Helaas staat hij er voor de CX500Z/A/B niet bij.
Maar istie niet dezelfde als voor de Custom?

René

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 11 sept. 2003 21:15 
terry, bij Vogel in duitsland hebben ze een compleet opnieuw gewikkelde dijnamo en de 2 spoelen van de CX voor jouw , die ook nog meer power heeft dan de orginele(kun je nog wat lampjes bijbouwen) voor 172,0 gulden ,dit is 80 Euro.
Op mijn verhaal van de revisie dymamo bij techniek zie je ook nog een nederlands wikkelbedrijf wat nog goedkoper is,Kijk ook gelijk naar de distributieketting als je hem toch open maakt.
houdoe , Theo
theo cx ds

Schrijver Floris
Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 11 sept. 2003 21:32 
Theo, die 200 watt stator kost bij Vogel echt wel € 190 (prijslijst 2003, pag. 59). Ik heb de mijne voor € 143 laten herwikkelen bij Sevior in Roelofarendsveen.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver terry

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 11 sept. 2003 22:05 
Heren, bij het zoeken naar herwikkelen stator kwam ik dit bedrijf tegen (het is ook een klant van mijn werk;zodus)
Heb deze namiddag even gebeld en het bleek bij het inleveren van de stator en spoelen deze vakkundig zouden herwikkeld worden. Dit was op mijn zoektocht in BE;concurrentie is overal maar het bleek nu eens bij ons te zijn;en aangezien je bij ons weinig over CX vindt vond ik het wel een goeie tip.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Stator /CDI/... in BE

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven