Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Start probleem,

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver borisz
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 19 juni 2016 07:02 
Ik zou toch de startkabels er maar eens bijpakken. De accu is dan wel nieuw, maar een nieuwe accu heeft maar een beperkte capaciteit en als je dan een paar keer hebt gestart dan in hij zeker wel leeg. Als je een paar keer hebt gestart met die vuil startmotor dan heeft de accu het zeker goed voor zijn kiezen gehad.
Wie later remt is langer snel!

Schrijver Dylan
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 19 juni 2016 20:24 
@vorig bedankt voor de tip ga het proberen en dan gewoon met startkabels op auto accu moet het goedkomen.

Schrijver Dylan
Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 21 juni 2016 20:16 
Motor wil aanslaan, nou kom ik alleen weer een ander probleem tegen

Zie nou koelvloeistof aan beide kanten zowel links als rechts aan de buitenzijde langs de koppakking zweten. Heb hem gemonteerd zoals hoort alles schoon en zonder vloeibare pakking er tussen, ook in 3 stappen de koppen gelijkmatig aangetrokken.

Is dit iemand ook overkomen?, of moet ik het maar gokken en hopen dat als die warm is geworden alles gezet is?

Schrijver Dylan
Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 2 juli 2016 11:40 
Motor start inmiddels, heb wel idee dat de startkoppeling aan vervanging toe hij maakt tijdens het starten een gierend geluid maar niet altijd.

Hebben filmpje erop gezet, omdat op het moment dat ik de benzine kraan open zet de motor ineens in toeren omhoog loopt( wil ik eigenlijk voorkomen omdat motor rustig ingereden moet worden)De stationair afstelling staat zoals marco het beschrijft in ziin filmpjes boven het co2 gat, de gaskabel heeft speling zoals voorgeschreven.



Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Start probleem,

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven