Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

stuur CX500 caferacer

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#16 | Geplaatst: 4 jan. 2019 18:42 
Dag Tom,
Bedankt!
Ik neem dus de zwarte met pullback van emgo die identiek is aan uw chrome.
Ik heb ook uw verboywing gezien en vind het prachtig. Ik zie ook dat je het zadel hebt voor de cx500 met afneembare achterkant. Ben je daar tevreden van? Heb je daarvoor een loop moeten installeren?
Thanx
Tom

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#17 | Geplaatst: 4 jan. 2019 18:45 

Schrijver Tom

Forum Lid 
#18 | Geplaatst: 4 jan. 2019 19:58 | Aangepast door: Tom 
Daar is het inderdaad een hoop voor geplaatst.
De kwaliteit direct uit de doos (stiksels, dekje) is niet fantastisch en er zit wat werk aan om deze passend te krijgen. Zelf heb ik het zadel meegenomen naar een ervaren bouwer die mij geholpen heeft met het laswerk en het passend maken.

Voor meer detailfoto's verwijs ik even naar mijn topic op het internationale CX forum, daar staan wat meer detail foto's op bij post #5.

Schrijver Tom

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 4 jan. 2019 20:14 
Tom76:
Ik heb ook uw verboywing gezien en vind het prachtig

En bedankt voor het compliment

Schrijver Tom

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 4 jan. 2019 20:23 
Trouwens, ik zie net dat je de eurosport versie hebt, let op, deze heeft een ander frame waar dat zitje niet op past!

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 4 jan. 2019 23:57 
hallo,
ik denk dat ik toch geen Eurosport frame heb want het kader is van 1978 volgens de papieren. dan zou het zitje wel moeten passen hoop ik
ik neem morgen eens een foto.
ga jij het middendeel open werken of niet? of ga je toch de zijpanelen gebruiken?
Tom

Schrijver Tom

Forum Lid 
#22 | Geplaatst: 5 jan. 2019 07:59 
Daar ben ik nog niet over uit, eerst maar eens technisch alles voor elkaar maken. Op dit moment heb ik niet eens zijschermen, die heb ik in een bak meegegeven voor verkoop, zaten twee verschillende bij de motor. Ik denk dat ik wel ga kijken of ze eronder passen, maar dat komt later pas

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#23 | Geplaatst: 11 jan. 2019 20:09 
Tom,
Op uw amerikaanse posts inzake aanpassen frame voor de seat zue ik dat je redelijk wat wijzigingen aan frame hebt gedaan. Zou je mij kunnen zeggen welke loop je hebt gebruikt en waar je het bestaande framz hebt afgezaagd?
Ik heb net mijn seat binnengekregen
Tom

Schrijver Tom

Forum Lid 
#24 | Geplaatst: 12 jan. 2019 09:48 | Aangepast door: Tom 
Hier is geen passende beugel voor, dus dat wordt zelf meten helaas. Ik heb dit stuk uitbesteed aan Roy Holtman .

Schrijver coenox

Voorzitter 
#25 | Geplaatst: 13 jan. 2019 15:13 
Ik heb nog een zwart caféracerstuur liggen. Merk onbekend, maar is er zo op te zetten.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#26 | Geplaatst: 13 jan. 2019 21:32 
Coenox,
Bedankt voor het aanbod maar ik heb er ondertussen een besteld,
Mvg,
Tom

Schrijver Tom76
Forum Lid 
#27 | Geplaatst: 13 jan. 2019 21:38 
Ik zou deze loop bestellen : https://www.caferaceronderdelen.nl/12443719.html
De breedte is 210mm terwijl de breedte van het achterframe can de cx 215mm is. Dit zou dus moeten lukken volgens mij. Moet er bij het lassen van de loop een pen meegelast worden die een extra verbinding maakt tussen de loop en het frame voor de stevigheid?
Mvg,
Tom

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 stuur CX500 caferacer

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven