Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Spiegels CX500C op CX500E

 
Schrijver Wim62
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 16 maart 2019 12:31 
Beste besten,

Is er iemand onder jullie die mij kan vertellen of de spiegels van een C (model tot '84) op een ' 84 E-model passen?
Of zijn de " pootjes" dan te kort en kijk ik tegen mijn armen aan... Alvast bedankt!

Groet, Wim.
CX500E

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 16 maart 2019 22:19 | Aangepast door: MAST 
Misschien dat het wel past qua schroefdraad maar qua vorm wijken ze nogal af van elkaar. (rond vs rechthoekig) Kijk maar eens in de showroom. En op een custom zitten origineel verchroomde spiegels, op een E zitten zwarte.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 17 maart 2019 09:58 
ja die passen wel. echter als men op zoek is naar de zwarte uitvoering, het model wat op cx500e ( 1984 het euro sport model) zou moeten passen, dan is die imitatie nog leverbaar.
Ik heb volgens mij nog 2 paar op voorraad liggen.

Je kan wel die cx500c spiegels monteren, echter de zit houding kan roet in het eten gooien. Je schouders komen eigenlijk te dicht op de spiegels met gevolg dat je net niet naar achteren kan kijken. Hierin zit dus een risico. Tenzij je een hoog custom stuur op je cx500 euro sport hebt zitten.

De cx500c spiegels zijn dus kort. er is ook een langer model, en daarboven kan men nog het oude cx500 model monteren, deze zijn nog langer.
Dus, kijk goed wat je wensen zijn.
schroefdraad in de handels zijn allemaal gelijk van cx500 model tot aan gl650 silverwing model.

Groetjes Marco Becker.

Meer info, mail naar marcobecker@zonnet.nl, niet mailen via deze site.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Schrijver Wim62
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 17 maart 2019 10:38 
Bedankt voor jullie reacties. Ik zag op marktplaats een mooie aanbieding, voor een tientje per stuk (chroom, imitatie). Ik had al een beetje vermoeden dat ze minder goed uit zouden komen, nu weet ik het dus zeker
Ik was op zoek naar spiegels voor als ik later weer het originele stuurkuipje wil monteren in plaats van de volle kuip die er nu op zit. Dan worden het dus toch zwarte vierkante zodat ik dat ook meer origineel houd.
CX500E

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Spiegels CX500C op CX500E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven