Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   

Wie weet hoe?

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver Ottertje
Forum Lid 
#31 | Geplaatst: 5 aug. 2024 22:50 
Het is van oorsprong een cx 500 c 1983. Ik had al
Begrepen dat daar verschillende uitvoeringen van zijn. Ik heb dus 2 NEC ontstekingen. Ik ga die ook nog even omzetten. Ik kom er weer op terug.
Nu tijd om een leuk project aan te pakken. Wil een CX500C ombouwen tot caferacer. Hoop veel van jullie te leren.

Schrijver Ottertje
Forum Lid 
#32 | Geplaatst: 7 aug. 2024 16:00 
De nec kastjes omgedraaid geen verschil. Ja het moet haast wel in de carburateurs zitten. Ik ga voorzichtig eens kijken en anders Marco even laten kijken.
Nu tijd om een leuk project aan te pakken. Wil een CX500C ombouwen tot caferacer. Hoop veel van jullie te leren.

Schrijver Ottertje
Forum Lid 
#33 | Geplaatst: 8 aug. 2024 13:26 
Beste liefhebbers. Met grote dank aan Borisz die me op de goede weg heeft gebracht loopt de cx weer als een zonnetje. Moest ook wel met 39k op de klok en 11bar compressie links en rechts. Vond bij mijn zoektocht naar de oorzaak dat ik toch ook zelf de carburateurs maar eens gedeeltelijk uit elkaar moest halen. Gaf in het begin al aan dat rechts geen reactie zat in het verstellen van de mengstelschroef. Na demontage van die schroef bleek dat er een stukje van de oude oring helemaal onderin was gevallen. Ongeveer 1/3 van een hele. Blijft een klein stukje rubber maar toch. Dat er uit gepriegeld en nadat de boel weer in elkaar zat starten en goed lopen op beide cilinders. Waarvan akte.

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Wie weet hoe?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0

www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven