Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Zijkap GL repareren?

 
Schrijver niekvdh
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 dec. 2002 22:50 
De linkerzijkap van mijn GL is stuk aan het gaan: één van de poten die in het frame gaat, is aan het afbreken. De kap ziet er verder nog prima uit. Kent iemand een goede oplossing? Lijmen met secondelijm heb ik al geprobeerd, maar hij gaat toch weer stuk. Dank,

Niek

Schrijver terry

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 dec. 2002 00:21 
Hallo Niek,
als je toch spreekt van secondenlijm.
Wij op het werk gebruiken Loctite 495 en voor de meeste materialen werkt dit prima (PS. niet goedkoop)
Kun je in het pootje dat in het frame gaat draad tappen; ik spreek dan van M3 of M4; ik heb het mijne zo kunnen repareren. je hebt dan wel aan de zichtbare kant de twee kleine kopjes van de boutjes maar die kun je dan wel met wat modelbouwverf bijwerken.
Terry

Schrijver niekvdh
Gast 
#3 | Geplaatst: 17 jan. 2003 13:34 
Ik heb een noodreparatie uitgevoerd met tape, datzelfde spul waarmee je gewrichten (bij mensen dus) kan fixeren. Dat plakt als de ziekte. En ik heb het gevoel dat dit de komende jaren wel blijft zitten... Maar ik ga evengoed achter die Loctite aan. Ik gebruik ook altijd borgvloeistof van dit merk en dat is goed spul.

Niek

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Zijkap GL repareren?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven