Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Rijden in weer en wind

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver RemcodK
Gast 
#16 | Geplaatst: 10 jan. 2003 00:54 
Wat ik niet had verteld Hans, is dat mijn CX ook wel ruim drie nachten in de garage heeft gestaan.. maar zelfs na enkele uren bij mijn jarige moeder voor de deur startte hij zeer moeilijk. Nu moet ik wel zeggen dat ik hem toen niet echt warm heb gereden, gezien mijn moeder 5 minuten rijden van mij af woont.

Ik zal inderdaad eens wat van die kleppenreiniger kopen, dat gebruikte ik vroeger ook in mijn oudere auto's, waar ze veel rustiger van gingen lopen, wellicht dat het ook helpt bij de CX.

Heb je zelf nog een voorkeur voor een bepaald merk en zo ja, waar haal je die dan?

Groetjes,

Remco.

Schrijver Anoniem
Gast 
#17 | Geplaatst: 10 jan. 2003 11:40 
Hallo Remco,
ik heb reeds Inlet Valve Cleaner en carb cleaner van Valvoline gebruikt en dat geeft bij mijn CX 1981 goed resultaat.

Terry

Schrijver niekvdh
Gast 
#18 | Geplaatst: 10 jan. 2003 14:12 
Ik stap af bij gladheid. Twintig jaar geleden reed ik ook bij elk weertype door, tot ik een keer onderuit ging op een weg waar de dauw onzichtbaar op was vastgevroren. Mijn motor gleed voor me uit de berm in, en ik gleed er zittend achteraan. Nadat ik mezelf en de motor (die liep nog!) had opgeraapt, glibberde er van de andere kant een heel grote vrachtwagen voorbij. Waar ik twee tellen later beslist onder zou hebben gezeten... Dat was afdoende. Bij gladheid raak ik mijn geliefde vervoermiddel niet aan.

Niek

Schrijver Hans

Forum Lid 
#19 | Geplaatst: 10 jan. 2003 15:42 
Remco,

mijn CX staat ook in een onverwarmde garage. Op mijn werk in de parkeergarage waar de wind vrij spel heeft. En toch bij de 1e druk op de knop gelijk lopen. Ik gebruik spul dat gelijk de carb zowel als de kleppen reinigt. In zo'n flesje zit 300 cc en dat is genoeg voor ca 45 liter benzine.
En Niek, ja bij gladheid stap ik never nooit op een tweewieler. Ik rijd nu 30 jaar motor heb in mijn jonge jaren vol doodsverachting geraced, maar nu .... ik heb niet al die jaren betaald voor een pensioen om daar nu niet van te willen genieten. Ik heb al wel genoeg meegemaakt.

Groet
Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver beussie
Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 9 feb. 2003 14:44 
jagtegaal
jagtegaal
Hallo Jane met beussie heb je dat motorblok nog gevonden met boekje over de CB350

Schrijver jagtegaal
Gast 
#21 | Geplaatst: 17 feb. 2003 09:09 
Dag Beussie!

Alles is in goede orde ontvangen. Na een zware nacht met mijn zoontje lag ik toch nog lekker in bed. Had je willen zien maar helaas. Met het boekje kan ik nu zelf een poging wagen om mijn 350 verder op te knappen.

Het blok heeft een mooi plekje.

Nog bedankt voor de tank. Met een beetje geluk heb ik volgend jaar een CX-special.

Gr. Jane

Hoe is het met de Turbo?

Schrijver Anoniem
Gast 
#22 | Geplaatst: 23 mei 2003 22:13 
Mijn gl staat in een verwarmde garage maar dan nog start die slecht Ries

Schrijver Roadkill
Gast 
#23 | Geplaatst: 24 mei 2003 14:06 | Aangepast door: Roadkill 
ik heb weinig startproblemen, als ie een weekje stilstaat moet ie wel een paar keer rond, maar met choke start ie goed, er zit selfs een accu in die vorige winter doodverklaard werd, na 2 keer starten met mijn auto en een eindje rijden zonder licht start de GL400 op eigen kracthen..

Als het vriest/ijzelt/glad is, dan zal ik niet snel op een motor stappen.

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Rijden in weer en wind

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 2 [ Johann, Paulmz ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven