Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Montage zijkoffers en topkoffer Silverwing GL500

 
Schrijver maarten
Gast 
#1 | Geplaatst: 28 feb. 2003 21:56 | Aangepast door: Moderator 
Beste Silverwing-freaks!

Sinds 3 weken ben ik ook in het gelukkige bezit van een Silverwing GL 500 D uit 1983.
Voor de technici onder ons een vraag: ik ben op zoek naar zijkoffers welke op dit type motor passen; volgens zeggen zouden Krauser koffersets universeel toepasbaar zijn, waarbij het meegeleverde bevestigingsrekje op elke motorfiets pasgemaakt kan worden.
Omdat je op Internet geregeld voor weinig geld zoŽn gebruikte Krauserset kunt aanschaffen, zou ik van de ervaren Siverwing bezitters graag willen weten of dit inderdaad zo is. Ook heb ik gezien dat er zgn. Interstate zij- en topkoffers bestaan.
Mocht iemand tips of informatie hebben over de bevestiging van een Krauser of Interstate kofferset, of wellicht een handelaar / sloperij / particulier kennen die zoŽn set voor een redelijke prijs te koop heeft, dan hou ik me graag aanbevolen!

Alvast bedankt, en een heel goed toerseizoen toegewenst. Inmiddels ben ik als medelid toegetreden tot "onze" vereniging.

Maarten ter Horst e-mail: maarten.terhorst@hoppe.com

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 23 mei 2003 22:03 
He Maarten ook ik heb een gl500d maar dan uit 83. Ik ben van plaan om het apparaat te gaan verbouwen en mijn koffers gaan er dus vanaf. Ik heb gee flauw idee wat die dingen kosten mail me even. s.bezemer@chello.nl

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Montage zijkoffers en topkoffer Silverwing GL500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven