Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Wie levert goede stator revisie?

 
Schrijver Floris63
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 maart 2003 10:48 
Mijn stator moet opnieuw gewikkeld worden en ik zoek een goed revisie bedrijf. Ik heb enkele kandidaten: Sikkema (Roodeschool), Sevior (Roelofarendsveen) en natuurlijk Vogel en Muhl in Duitsland. Wie heeft hiermee goede/slechte ervaringen? Andere adressen ook welkom.

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 maart 2003 11:43 
Hallo Floris,

Ik weet dat Muhl, maar dan moet je je oude stator inleveren, goede kwaliteit levert. Sikkema ken ik van naam, van Sevior heb ik een nieuw gewikkelde stator bij een CX gekregen. Ik heb de stator wel gemonteerd maar nog niet gereden met het blok. Wat mij opviel was toch wel de slorige wikkelingen van een aantal spoelen (mar misschien maakt dat niet uit).

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver boomsluiter
Gast 
#3 | Geplaatst: 28 maart 2003 12:39 
onder het kopje techniek ( in alles over de CX & GL ) op deze site staat een stukje over het vervangen van een dynamo. Helemaal onderaan staat een link naar de firma Sevior.Op hun site staan een aantal voorbeeld prijzen en ze geven 2 jaar garantie.
lijkt mij lang genoeg om te weten of hij goed gereviseerd is

succes jeroen

Schrijver jerrimy
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 maart 2003 20:05 
Hallo Floris,
Ikzelf heb goede ervaring met sevior, die heeft voor mij al eens een stator gewikkeld en dat was prima gedaan...

succes

Schrijver reinier
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 april 2003 16:52 
goed nieuws,
Ik heb het zelfde probleem gehad als bij jou.Siccama leverde mij een goede stator. Prettige bijkomstigheid is nog dat de "nieuwe" vcan betere kwaliteit is dan de originele. Je krijgt ook een jaar garantie en aan de ingegrafeerde datum kun je zien dat ie nieuw is en wanner hij gewikkeld is. Het koste mij 350 gulden
Doen want 2e hands is er veel te veel risico dat ie binnen ?-tijd kapot gaat !!!!!!!
Succes!

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 april 2003 20:27 
Sevior heeft voor mij al eens met succes gewikkeld ....
succes ermee

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Wie levert goede stator revisie?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ amsilverwing ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven