Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

CX650 met 725cc??

 
Schrijver johannes
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 april 2003 20:40 | Aangepast door: Moderator 
Iemand ooit van gehoord een 650c die van de standaard 673cc is opgeboord naar 725cc.Zaldie3,1mm.boringverschil het leven van deze fiets verkorten of zal dat wel meevallen ?De huidige eigenaar zegt dat de fiets vlotter is geworden mede door de "speciale" Amerikaanse uitlaten.

Schrijver MG-01-VS
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 april 2003 09:45 
als de compresie verhouding goet is geen probleem is deze te hoog moet er wat gaan veranderen ,is deze te laag moet deze verhoogd worden

heren weer wat denk speletjes hier op af sturen

mg-01-vs

Schrijver frans
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 10 april 2003 12:58 | Aangepast door: frans 
Ik weet dat Udo (Specials, 11-de van boven) zijn CX heeft laten opboren tot 750 CC. (Er schijnen zelfs speciale sets op de markt te zijn) Ik denk dat hij je goed advies kan geven: Eike.Eurich@t-online.deom

Schrijver mcu
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 april 2003 18:59 
Hallo Johannes welkom op de club,
Ik heb een collega die eens een opgevoerde HD uit amerika heeft gekocht maar heeft daar veel werk mee gehad omdat met opboren ook de carburatie aan gepast moet worden en de uitlaat gas afvoer.
Omdat in amerika de uitstoot van motoren laag moet zijn worden deze motoren zo afgesteld dat ze aan de norm voldoen maar dan niet zo lekker lopen.
Bij deze motor heb je kans dat je wat moet experimenteren met de sproeiers maar verder zal de restlevensduur wel in orde zijn.
Succes zondag,Gr Marc.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 CX650 met 725cc??

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven