Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Ombouwen CX500 naar CX500C

 
Schrijver mudje
Gast 
#1 | Geplaatst: 29 april 2003 21:57 
Heeft iemand wel eens een orginele CX500 uit 1979 omgebouwd naar een custom uitvoering ? Ik ben sinds een week eigenaar van een CX500 (met enkle probleempjes) die is uitgerust met een tank, seat en achterlicht van een Custom, daarbij de kleppendeksels van een euro. Al met al een ont geheel aan diverse uitvoeringen. Mijn plan was om er een volledige custom uitvoering van te maken, zeker nu er spaakwielen te krijgen zijn (Schat je kwijlt op het toetsenbord...:)

Reimer

Schrijver frans
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 29 april 2003 23:11 
Volgens mij is het verschil bij het frame de bevestiging van de tank ter hoogte van de overgang naar het zadel. Bij de CX Custom zit dit iets meer naar voren t.o.v. de CX A-B.
Ook zitten de voetsteunen bij een Custom iets verder naar voren. Daardoor is het rem en schakelpedaal ook iets anders van vorm.

Schrijver mudje
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 april 2003 23:20 
De overgang tussen tank en seat is bij mij zover ik kan nagaan vrij normaal en vind ik met mijn cx geen probleem. De ruimte tussen seat en achterspatbord vindt ik nu storend. lijkt mij dat ik een seat van een custom heb en een spatbord van een normale cx.

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 april 2003 09:32 | Aangepast door: frans 
Mudje,

Kan je me eens een fotootje sturen?
Kan ik even kijken.

..Inderdaad, mooi he, die spaakwielen!

Wanneer jij overigens van plan bent om ze bestellen kunnen we kijken of er meer interesse is vanuit de club. Wie weet dat er misschien wat met de fabrikant wat af te spreken is en we misschien een korting bij meerdere afnames kunnen krijgen?

Schrijver mudje
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 april 2003 20:46 
frans,

Ik heb de foto's naar je verzonden. Het is volgens mij niet mogelijk om in dit prikbord de foto's te zetten.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Ombouwen CX500 naar CX500C

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven