Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Probleem met remmen

 
Schrijver stiek
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 aug. 2003 18:35 
Sinds dat ik een andere hoofdremcilinder op mijn cx gezet heb bouwt hij op een gegeven moment druk op zodat hij vanzelf gaat remmen. dit gebeurt heel geleidelijk, de vrije slag van de remhandel wordt steeds kleiner en op een gegeven moment merk je dat de motor begint te remmen zonder dat je iets doet. de vrije slag van de remhandel is dan helemaal weg. Waar kan dit aan liggen. Ik heb bij vraag en aanbod al een advertentie gezet voor een andere hoofdremcilinder maar als dit probleem nou heel eenvoudig te verhelpen is is dat natuurlijk ook goed.

niek

Schrijver mrk
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 aug. 2003 19:02 
ik kijk hier heel erg vanop en heb er nog nooit van gehoord ik zou ook heel graag willen weten wat het kan zijn ik heb ook geen id wat het kan zijn maar in ieder geval succes.
marc

Schrijver fomoco38
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 aug. 2003 22:04 
Is dat een tweede hands remcilinder?
Zo ja, uit elkaar halen en alles reinigen en de nodige rubberen onderdelen vervangen. Hetgeen er gebeurd bij jou is dat de piston in de cilinder niet volledig terugkomt en dan kan de olie niet door het "ontsnappingsgaatje" terug lopen naar het remreservoir. Dus, uit elkaar en proper maken. Tis de enige oplossing buiten een nieuwe plaatsen natuurlijk. Groetjes

Schrijver Roadkill
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 aug. 2003 02:03 
Zou het kunnen dat een van de ventieltjes onderin het remolie reservoir verstopt is, als de olie op de een of andere manier niet terugkan in het reservoir dan blijft er natuurlijk druk op je systeem. Eens kijken of je remolie wel mooi schoon is.....

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Probleem met remmen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven