Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Haakse ventielen

 
Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 aug. 2003 23:38 
De motor op zo'n gele Wegenwacht wagen is nou niet de plaats waar je hem wilt hebben. Dat overkwam me na afloop van de Noord-Holland rit van afgelopen zondag. Lekke voorband !!
De oorzaak, een gescheurd ventiel, dat de wegenwacht ter plaatse niet kon vervangen. Ik heb op beide wielen van m,n Custom een haaks ventiel geschroefd, omdat er te weinig ruimte is om de banden makkelijk op te kunnen pompen. FOUT, FOUT, hierdoor krijg je een middelpuntvliegendekrachtop het ventiel, waardoor dat haakse gedeelte, volgens de wegenwachter, wel 10x zwaarder wordt en dus je ventiel sloopt. Ik heb ze er maar afgeschroefd en in m,n zak gestopt, dat scheelt vast een volgende rit met de gele ambulance.
Dus Customers jullie zijn gewaarschuwd.
Met de groeten van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver coenox

Voorzitter 
#2 | Geplaatst: 26 aug. 2003 08:28 
Balen Henk !! Die Woody Woodpecker voor op je motor mag wel, hoop ik ?

Het lijkt pech, maar volgens mij heb je ontzettend geluk dat dit je nu gebeurd. Die dingen zijn er nu af vlak voor je rit naar Zuid-Frankrijk, dus dat moet nu goed gaan.

Groeten,
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 26 aug. 2003 08:34 
Tsjonge Henk, ik heb die haakse verlengstukken afgelopen zondag op je motor zien zitten. Ik weet nog dat ik me toen afvroeg of ... Had ik er maar iets van gezegd!

Floris
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Haakse ventielen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven