Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
English or Deutsch www.hondacx500.nl Forum / English or Deutsch /   
 

Guellepumpen foto's

 
Schrijver Frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 nov. 2005 10:31 
Via de mail binnengekomen:

"Liebe Güllepumpenfreunde,

bei der Neugestaltung meiner Internetseite unter www.guellepumpentreffen.de ist es zum SUPER-GAU gekommen. Fast alle Fotos und Berichte zu den CX-Treffen aus den Jahren 1997 bis 2003 wurden versehentlich und unwiederbringlich gelöscht.

Die einen von euch werden jetzt sagen: Dumm gelaufen, Pech gehabt. Die anderen sagen sich vielleicht schade. Und wieder andere können vielleicht helfen.

Wenn Ihr von den gesamten CX-Treffen (Vechta, Daun, Springe, Holland, Dänemark, Schweden, etc.) noch Fotos, Negative, Dias oder Dateien habt, die Ihr mir für die Veröffentlichung zur Verfügung stellen wollt, so würde ich mich über eine Rückmeldung an info@guellepumpentreffen.de sehr freuen.

Vielen Dank für eure Unterstützung.


Mit freundlichen Grüßen

Benno Behrens
Driver Straße 55, 49377 Vechta, Tel.: 0171-6142626, Fax: 04441-909797
www.guellepumpentreffen.de & www.cx-treffen-vechta.de & www.cx500turbo.de & www.cx650turbo.de

"

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 29 nov. 2005 12:58 
Hallo, ik heb Benno gemaild en begrijp dat het hem vooral om foto's van het CX treffen(in Vechta) gaat die van 1997 tot 2003 gemaakt zijn. Als iemand daar nog materiaal van heeft, dan graag sturen naar Benno. De link naar de foto's van het treffen in 2002 en 2003 die op deze cx site staan, heb ik hem al doorgestuurd.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver edward
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2005 17:11 
Goeie actie Marcel,
Ik heb een paar jaar geleden nog enkele analoge foto's gemaakt en mijn rolletjes aan onze eigen HonkieTonk ik eet geen Spaghetti Doka-Henk meegegeven. Geen idee wat er met die afdrukken is gebeurd, misschien weet Henk het nog?

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 nov. 2005 23:13 
Jazeker beste Edward,
Deze foto's heb ik voor je afgedrukt en met de negatieven naar jou opgestuurd, dus even zoeken in wat schoenendozen o.i.d. en dan zul je ze wel vinden.....hoop ik!
Groetjes van Lasagne Henkie
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver edward
Gast 
#5 | Geplaatst: 30 nov. 2005 11:05 
Aiaiai, zoeken in mijn schoenendozen, daar was ik al bang voor. Ik heb inderdaad een halve zolder vol met ongesorteerde analoge foto's en negatieven. Dat is echt een zondag werk, vrees ik. Te danken aan mijn eigen slordigheid ;-(

Bedankt voor je reactie Henk.
Edward (die Henk ook nog steeds dankbaar is voor zijn hulp destijds)

Schrijver gompie

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 dec. 2005 07:45 
Zoek eerst in de schoenendozen met kleine maten, dat gaat het snelst...
(Dirk, die toch een IQ heeft dat groter is dan z'n schoenmaat...)
Rookworst zonder R is ook worst!

English or Deutsch www.hondacx500.nl Forum / English or Deutsch /
 Guellepumpen foto's

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven