Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Bij Hoog Soeren.......

 
Schrijver Hansv

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 11 mei 2013 23:32 
Op 9 mei toch maar eventje een stukje rijden s'middags.
"Reservist's" accu is weer leeg, dus de trouwe "Rode Rakker" wordt gepakt.
Langs de hei, de Koningsweg op, A50 richting Apeldoorn, en dan weer wat leuks doen: Beekbergen, Uchelen, Hoog Buurloseweg.
Eigenlijk is er daar maar één weg geschikt voor gemotoriseerd verkeer, maar MOOI is het wel.

En zag ik nou op de Pomphulweg twee Silverwings mij tegemoet komen?? Een Zilveren en een Rode?? Voorafgegaan door een ......

Het was niet zo warm dat ik hallicuneren moest.......

Harmony,
Hans.
( bijna was ik omgedraait.... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 11 mei 2013 23:57 
...... zwarte CX??
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 12 mei 2013 10:38 | Aangepast door: Hansv 
Ik kan me vergissen, maar het leek echt op een witte Goldwing.
En die combinatie, witte Goldwing, zilveren Silverwing, rode Silverwing deed me sterk denken aan bepaalde personen.

Nu is het natuurlijk zo dat wij mensen, ikzelf helemaal niet uitgezonderd, toch wel eens de neiging hebben om in te vullen wat ze niet rustig hebben gezien.
Mijn aandacht was, terecht, bij de weg voor me, en beter gezegd, bij mijn eigen weghelft. Dus het kan zo maar zijn dat mijn hoofd dingen heeft ingevuld die er niet waren...

Harmony,
Hans.
( en toch....... )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 12 mei 2013 10:59 | Aangepast door: Erik1 
Ja, dat kan natuurlijk ook!! Het opperhoofd heeft beide...

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beussie
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 12 mei 2013 12:31 
dan is het opperhoofd toch wel ver boven z`n onderdanen verheven dat hij/zij een kleine CX500roderakker met een onderdaan er op niet meer ziet zitten en een groet uitbrengt op deze onderdaan

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 mei 2013 19:32 
Goldwingen zijn vaak nog niet afbetaald, daarom groeten de berijders meestal niet...
Het is dus mogelijk dat hij wel wilde groeten maar niet durfde.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 12 mei 2013 21:09 | Aangepast door: Erik1 
Heey Jottum,

Als jij die desbetreffende GoldWing kent dan weet je ook dat er geen rede is om die nog te hoeven afbetalen. De persoon kennende zal hij, mits het overige verkeer en het motorrijden dat toelaat, je altijd groeten.

Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beussie
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 12 mei 2013 21:38 
Erik en hoe zit dat dan met 2 Silverwingen?

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 12 mei 2013 21:51 
vast ook afbetaald!!
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver beinhart

Bestuur 
#10 | Geplaatst: 13 mei 2013 06:47 
jottum,

bij goldwingrijders is het eerder dat ze het desbetreffende knopje voor het zwaai-handje niet snel genoeg kunnen vinden op hun stuur om tijdig terug te zwaaien...

groetjes werner (zelf ook bakfiets 1500 gereden)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 13 mei 2013 17:59 | Aangepast door: coenox 
Nu schijn ik nogal wat dubbelgangers te hebben. Zo wordt ik ook nogal eens verward met de bewuste berijder van de rode Silverwing. Maar om jullie even uit de droom te helpen:
1. Mijn Goldwing '76 GL1000 was niet duurder dan een goede Silverwing en is afbetaald. En de zilveren Silverwing is ook afbetaald. De rode ook voor zover weet.
2. De berijdsters van de zilveren Silverwing en ikzelf waren op dat moment aan het kamperen in Breezand. Zonder motor. Wij waren het dus niet. We hadden natuurlijk zeker gegroet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 13 mei 2013 18:52 | Aangepast door: Hansv 
Zo zie je maar weer.

Het schip van mijn verbeelding sloeg op hol tegen de klippen van de realiteit, waarop nu de bakens van de porseleinkast der voorzichtigheid verzet worden, indachtig het feit dat alle dingen twee handvatten hebben en we beter ten halve kunnen keren dan het halve werk van het goeden begin scheiden, wat tenslotte tot lijden (of is het Leiden) leidt, waarbij de ene hand de andere wast.

Harmony,
Hans.
(betekend "Your logic is flawed" het zelfde als "Your logic is flut ??")
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver BobvdHeijdt
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 19 juli 2013 09:07 
Hallo Hans,
Beetje laat maar kwam dit tegen op het forum maar zo te lezen heb je je roeping gemist, je had dichter moeten worden.
Groet Bob.

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Bij Hoog Soeren.......

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven