Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Turbo feestje op de A2 26-08-2016

 
Schrijver Jottum

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 27 aug. 2016 00:35 
Gisteren reed ik (helaas in mijn auto) op de A2 en werd ik op de meest linkerbaan ingehaald door een CX500T, er achter reed een.... ja hoor, nog een CX500T. Eén is al bijzonder, laat staan twee. Maar toen zag ik nog een derde achter nummer twee rijden... De overtreffende trap van bijzonder!

Het was rond 12 uur van Utrecht naar Ijsselstein, net voor de afrit Ijsselstein.
Iemand van hier?
Hoe moeilijk kan het zijn?

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 27 aug. 2016 03:50 
Ik denk dat die turbo's op weg waren naar het jubileum feestje van de HFTC. Dat vieren ze dit weekend in Mons (BE).
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver knijntje
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 7 sept. 2016 22:03 
Klopt helemaal Jottum en Floris. Wij hebben ons 30 jarig bestaan van onze club gevierd in Mons. Totaal waren er 40 turbo's aanwezig waaronder 6 uit Engeland 7 uit Noorwegen en nog 1 Duitser. Maar je hebt niet helemaal goed gekeken Jottum want er zat een 650T bij.

Leo

Schrijver Jottum

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 sept. 2016 00:18 
knijntje:
Maar je hebt niet helemaal goed gekeken Jottum want er zat een 650T bij.

Ja zo goed kon ik het ook weer niet zien. Jullie reden waar een turbo moet rijden, op de derde baan. Was wel een mooi gezicht hoor!
Ik reed rustig in mijn Italiaanse tweezitter met aanhanger op de eerste baan. Ik werd even daarvoor zelfs ingehaald door een camper met aanhangwagen met een gele Messerschmit er in.
Was zelf op weg om een Jawa op te halen. Maar dat terzijde.
Hoe moeilijk kan het zijn?

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Turbo feestje op de A2 26-08-2016

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven