Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Nootdorp - Den Haag vv

 
Schrijver JosvanR
Gast 
#1 | Geplaatst: 8 maart 2007 11:03 
woon-werk op een oude zwarte cx met blauwe nummerplaat, rickman polaris kuip en krauser koffers.

ook vanuit nootdorp op een mooie met. rooie cx uit 1980

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 8 maart 2007 11:24 
Uit 1980 en dan een blauwe nummerplaat ??

Foei !

Mooi dorrepje dat Nootdorp; heb daar van 1982 - 1986 bij de gemeente gewerkt.
Was er vorig jaar nog even; tja die Vinex locaties hè ?
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver JosvanR
Gast 
#3 | Geplaatst: 8 maart 2007 12:05 
Neeeee die met die blauwe plaat is een 78-er en het kenteken begint met ZH-en dan cijfers.

Woon zelf pas 6 jaar in Nootdorp maar dat is helaas net genoeg geweest om het te zien veranderen van een dorp in een soort van ingekapselde vinexwijk. Inderdaad, 20 jaar geleden was het ECHT een dorp. Er was niets tussen Den Haag en Nootdorp (nu helemaal volgebouwd). Desalnietteming leuk wonen met lekker veel ruimte + garage.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 8 maart 2007 12:19 | Aangepast door: Floris 
Je mag met een blauwe plaat rijden als je motor
- een Z kenteken heeft EN
- het kenteken is afgegeven voor 1 januari 1978

En aangezien de CX in maart 1978 in Nederland op de markt kwam, zijn alle CX-en met blauwe plaat in overtreding. Overigens ben ik zelf ook schuldig, want op mijn Smurf (kenteken 16 maart 1978) zit eveneens een blauwe plaat. De boete hiervoor bedraagt €75.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 8 maart 2007 12:49 
Tuurlijk zitten op die van mij ook blauwe platen.
De regeling wanneer een blauwe plaat gevoerd mag worden is gewoon verwarrend.
Eigenlijk is die bedoeld voor alle kentekens die bestaan uit 2 letters en 4 cijfers. Alleen pas in 1979 zijn daarvoor de kentekens met 2 letters, 2 cijfers, 2 letters in de plaats gekomen.
Dus 1978 is eigenlijk een overgangsjaar.
Trouwens nog nooit problemen mee gehad. De politie houdt zich er gewoon niet bezig of hebben ook de hoofdregel van 2 letters 4 cijfers in hun hoofd.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver JosvanR
Gast 
#6 | Geplaatst: 8 maart 2007 22:23 
Idem hiero. Volgens mij vinden ze het best als het in ieder geval maar een "Z" kenteken heeft. Ik wordt "af en toe" aangehouden en over de plaat wordt nooit iets gezegd (behalve die keer dat een vriendelijke motoragent me dwong de plaat schoon te maken. Ik: heb je enig idee hoelang het me heeft gekost om die plaat zo smerig te krijgen? Hij zag er de humor gelukkig van in).

Schrijver edward
Gast 
#7 | Geplaatst: 9 maart 2007 14:49 
Hé Jos, heb ik jou gisterochtend ingehaald op je Rooie, of niet? ZH, dat klopt. Rond de klok van half negen op het prins Clausplein richting Plaspoelpolder.

Schrijver JosvanR
Gast 
#8 | Geplaatst: 10 maart 2007 20:51 
Nope. Ik was lekker op de fiets naar mijn werk! Ik ga er op de Utrechtsebaan bij afslag bezuidenhout vanaf

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Nootdorp - Den Haag vv

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Joep ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven