Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

CX in Den Haag?

 
Schrijver Toine
Gast 
#1 | Geplaatst: 26 nov. 2007 22:40 
Wie komt en rijdt er in Den Haag?... Ik woon zelf bij Driebergenstraat (Zuiderpark) en vraag me af wie er een CX heeft hier...Misschien ook handig en leuk voor een treffen/Nieuwjaarsbijeenkomst 27 jan.

Ik hoor je graag!
Gr. Toine

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 nov. 2007 15:47 | Aangepast door: pjotter 
Ik woon niet in Den Haag maar in Rijswijk.
Waar, Wie, Wat , Hoe is dat treffen op 27 jan?
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Schrijver Lemmy
Gast 
#3 | Geplaatst: 29 nov. 2007 20:43 
Bij de Driebergenstraat? Da's grappig, IN de Driebergenstraat heeft mijn vriendin een tijd gewoond.

Schrijver Rob van Adrichem
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 dec. 2007 21:43 
Hallo,
Ik heb sindskort een cx500 en nu voor het eerst op deze site. Ik woon in houtwijk bij het verplkeeghuis. Nu staatie nog voor de deur. Straks in de stalling.
GrRob

Schrijver Toine
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 dec. 2007 15:22 
Ik zal even kijken hoe wat waar de 27ste, maar zag het ergens staan...Rijden jullie ook nu gewoon door?...Ik zal eerst ff een nieuwe accu moeten fixen, want mijne is op...maar ik vind het echt heerlijk hoor...Behalve kouwe vingerssoms...maar ja....neemt niks van m'n lol af!

Schrijver pjotter

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 3 jan. 2008 17:40 
Ik rij zeker door ongeacht het weer. Heb mijn auto er voor aan de kant gezet. Hoop komend weekend mijn oude rode beestje in een nieuw jasje te spuiten en te voorzien van een kuip. (als ik de beugels optijd binnen heb) Ik kom zeker naar het treffen de 27ste. see you all there......
greetzzzzzz pjot
Never tell people more than they need to know...
Yamaha XTZ660 Tènèrè, YamahaTDM 900

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 CX in Den Haag?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ Andre Post ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven