Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Rode GL in Voorhout

 
Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2008 23:27 
vandaag 1 september 2008 in de ochtend een rode Gl gezien op de Jacoba van Beieren weg in Voorhout.. met kind achterop..
ik, man met hond zwaaide...

(heb net 1 dag een GL 650 D II.. )
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Schrijver Erwin Wormgoor
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 sept. 2008 08:09 
Beste Voorhouter, leuk he. Ik zag je trots zwaaien. Schept alijd weer een band zo'n CX. Mijn Deluxe 500 staat in de showroom bij nr 100 met een kort verhaaltje. Ik woon in de Beethovenlaan 66 (0629404413). Ik heb nog een Peters klussenboek en bijv. Vcoil-reparatie voor M14 bouten en zo. Misschien komt het van pas voor bruikleen. Ik hoor het wel. Groet Erwin

Schrijver Oeroeboeroe

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 2 sept. 2008 09:13 | Aangepast door: Oeroeboeroe 
Hoi Erwin,

Ja schept zeker een band.. mijn GL650 D II staat nog niet in de showroom, nog niet tijd voor gehad, ik heb hem net sinds zondag.. Is van '83 en zeer goed. Gewoon rijdbaar, een paar kleine dingetjes, maar geen grote vervelende zaken..

Ik woon ook al een aantal jaar in Voorhout.. typisch dat je dan ineens GL's en CX'en ziet..

Ik zal je vandaag nog even bellen om verdere informatie uit te wisselen en wellicht een keer af te spreken..


Groeten,
Als ik er onderdoor kan rennen is het groter dan ikke...

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Rode GL in Voorhout

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven