Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /   
 

Gesnapt (2): Beinhart in de bocht?

 
Schrijver JiMi

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 juli 2009 14:26 
Vanmiddag in Terheijden bij de molen gespot twee CX'en. Achteraan reed een blauwe en voorop één -tja de kleur kon ik eigenlijk niet meer zien door alle sleutelhangers en jachttrofeeën die eraan hangen- met een hond met duikbril op.

Wij stonden net iets voorbij de bocht, en hoorden op afstand al dat er wel een heel bijzondere motor aan moest komen.... En na het zien ervan bleek dat natuurlijk ook. Ik wist redelijk zeker dat ik die motor(en) al eens tegengekomen was hier op het forum. En inderdaad, het lijkt me de fiets van Beinhart wel.

Jammer dat het zo snel ging, het was een schouwspel!
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Schrijver grietje
Gast 
#2 | Geplaatst: 5 juli 2009 15:59 
hoi jimi

dat klopt helemaal ,
en ikke kwam er achter aan ,
wij waren ff een toertochtje aan het rijden met ons twee

groetjes grietje (die het leuk vond weer terijden op hans )

Schrijver beinhart

Bestuur 
#3 | Geplaatst: 5 juli 2009 16:07 
hoi jimi,

ja hoor dat was ikke met grietje, stonden jullie net een foto te maken van de molen? of was het bij een andere molen?
we reden de 24e roadrunnerrit vanuit prinsenbeek en ik heb onderweg wel auto's horen toeteren maar zie het verder bijna nooit als dat er een bekende mij ziet. maar grietje weet dat ze achter mij moet opletten en die ziet wel alles hihi...

groetjes werner (vind samen toeren ook nogsteeds leuk)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver gompie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 juli 2009 16:28 
Niemand anders kan toch zo'n gigantische hoop junk aan het rijden krijgen? Dat kan alleen maar Werner zijn...
Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver JiMi

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 juli 2009 17:37 
Hey Werner en Grietje,

Het was op de Molenweg/straat. Ik geloof dat mijn moeder inderdaad wat foto's stond te maken. Mijn broer en ik stonden erbij en keken ernaar.
Ik zal volgende keer een doos hondebrokken meenemen om de aandacht te trekken
Honda CX500z 1978 candy sapphire blue|Donateur 2024
Rickman Polaris kuip|1:21|Ignitech ontsteking|v.v. nieuw 0 km blok in 2012|Mijn voorsteltopic|Mijn restauratieproject

Wie rijdt waar? www.hondacx500.nl Forum / Wie rijdt waar? /
 Gesnapt (2): Beinhart in de bocht?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven