Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /   
 

Even voorstellen (weer een Jos)

 
Schrijver Apojo
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 5 jan. 2019 17:55 
Mijn naam is Jos en rijd (en sleutel al) 40 jaar op diverse motoren. Tegenwoordig rijd ik op een Yamaha FZ6S en heb een Triumph Bonneville uit 78 (die ik binnenkort ga verkopen).
Pas geleden heeft mijn zoon te kennen gegeven dat hij ook motor wil gaan rijden en heeft tot verdriet van mijn vrouw rijlessen genomen.

Kortom op zoek naar een geschikte motor. Het is een Honda CX500C café racer geworden uit 81.
Deze staat nu te wachten totdat hij zijn rijbewijs heeft. Dit geeft mij de tijd om onderhoud te plegen en waar nodig nog verbeteringen en verfraaiingen aan te brengen.

Op zoek naar informatie ben ik bij de CX club terecht gekomen en heb mij bij deze aangemeld.

Ik hoop in de komende tijd zoveel mogelijk te leren over deze motor en zal indien mogelijk foto's plaatsen.
Als er bijeenkomsten in de buurt van Amsterdam zijn zal ik proberen aanwezig te zijn om ander CX liefhebbers te ontmoeten.

Vriendelijke groet,
Jos

Schrijver Tom

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 jan. 2019 19:57 
Welkom Jos, twee keer zelfs

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 5 jan. 2019 20:39 
Welkom hier Jos, en succes voor zoonlief bij het behalen van 't rijbewijs.

(geef 'm het service manual van de CX als nieuwjaars cadeautje, kan íe dat ook leren wanneer de theorie rijbewijs achter de rug is)

Plezier, Frans
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 jan. 2019 23:13 
Welkom Jos,

en gefeliciteerd met de aankoop van een CX500.

Binnenkort is er in Amsterdam (ergens, grote stad) de nieuwjaarsbijeenkomst van de club. Min of meer traditie getrouw al ver in het nieuwe/lopende jaar.
En daar is iedereen welkom.

Nog even een waarschuwing

Er zijn op dit forum ook een aantal mensen die een gewone CX hebben, en niets van zo'n cafe-racer willen weten. Laat je door die ...euh... onbenull... nee... sukk.... ook niet...euh... onwetenden ( dat is het goede woord) niet tegenhouden om het forum te bezoeken en vragen te stellen. Meestal krijg je gewoon antwoord.

Harmony,
Hans.
( onwetend, er toch blij met z'n CX )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 7 jan. 2019 13:43 
welkom jos,

veel plezier met je mooie cx

groetjes werner
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver Apojo
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 13 jan. 2019 17:05 
Bedankt voor het welkom en hopelijk tot ziens binnenkort!

Smoelenboek www.hondacx500.nl Forum / Smoelenboek /
 Even voorstellen (weer een Jos)

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven