Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

Afscheid

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 maart 2007 23:50 
Lieve motorvrienden, uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik geen echte CX-er ben. Ik geniet niet van sleutelen, ik heb weinig technische kennis en ben niet zó weg van de CX dat ik er alles voor opzij zet. Ik hou wel erg van deze club. Ik ben ook heel blij dat de CX mijn eerste motor was, maar nu heb ik er genoeg van. Het is voor mij teveel gedoe om Harry op de weg te houden, daarom heb ik na rijp beraad, een Deauville aangeschaft. De liefde voor motorrijden gaat niet meer over, dat is wel duidelijk.
Omdat ik de CX nog steeds een warm hart toedraag, meen ik wel lid van deze club te kunnen blijven, en zelfs moderator. Ook zal ik graag de treffens bezoeken, als jullie me kunnen beloven niet met rotte eieren te gaan gooien (slecht voor de lak). Tomaten zijn geen probleem, mijn Deauville is rood.
Ik hoop dat jullie mij kunnen vergeven.

Gea (die blij is met de 'nieuwe' fiets, maar er toch moeite mee heeft....)

http://kalsbeekmotoren.motoroccasion.nl/media/motoren/480x360/771135.jpg

Schrijver edho
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 maart 2007 00:33 
Van harte gefeliciteerd met die mooie Deauville. Ik wens je er zeer veel plezierige km's op.
Het blijft in de Honda familie en is ook een cardan toerfiets, so what is the problem?

Gr. Ed.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 maart 2007 00:34 
Hallo Gea, ik kan me je beslissing heel goed voorstellen. Ik wens je heel veel plezier en vele veilige km's met je Deauville. Wat mij betreft ben- en blijf je lid en moderator van de CX club. (Maar ik ben geen lid van het bestuur, als ik dat wel was, hield ik een warm pleidooi voor je) En de Deauville is in wezen een opvolger van de CX (cardan, 2 cilinder)
Ik vind het alleen jammer dat ik nu niet zal weten wat er nou mis is met "Harry".
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 25 maart 2007 05:18 
Gea het maakt helemaal niet uit dat je niet meer met een cx naar de treffens komt, dat jij komt zullen we allemaal belangrijker vinden.
En de deauville is inderdaad de opvolger voor de cx geweest.
Maar lieke heeft er ook een en die heeft nog geen tomaten of eieren in ontvangst genomen.
mag de motor trouwens op het parket staan?

cosmar (die niet de enige is met een motor voor erbij)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver beinhart

Bestuur 
#5 | Geplaatst: 25 maart 2007 08:03 | Aangepast door: beinhart 
hallo gea,

het gaat toch om het samenzijn met motorvrienden onder elkaar...
dat we toevallig allemaal dezelfde fiets rijden is leuk, maar een "vreemde" fiets is toch niet erg? van ons mag je elke gelegenheid lekker komen want het zou niet leuk zijn als we je door een nieuwe motor helemaal niet meer zien.
en cosmar heeft gelijk, de deauville is een beetje de opvolger van de cx serie, staat in de pro motor een stukkie over een nvt revere in die daar nog tussenhoort.

groetjes en heel veel motorplezier, werner grietje en pootje van roy (en hier staat oon een "vreemde" bakfiets in de schuur)
prettig gestoord (niet voor iedereen even prettig)
mail; beinhart@home.nl

Schrijver voorbijganger
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 maart 2007 09:48 
Hoi Gea,

gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

cosmar schreef :(die niet de enige is met een motor voor erbij)

Cosmar ik heb de Cxen erbij ipv andersom. De BMW R100 Rt is mijn motor en de rest heb ik er bij. Dat mag echter de pret niet drukken en als ik de ruimte had zou ik er Harry ook nog wel bij willen hebben.
Dat vind ik de gein van de Cx (en andere oude barrels) voor weinig geld toch blijven rijden.

Maar als dat niet lukt dan raakt men gefrustreerd en zoek je naar alternatieven.

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 25 maart 2007 11:12 
gea,

Ik denk dat je een verstandig besluit hebt genomen.
En wat de CX club betreft : gewoon door blijven mod(d)eratoren hoor!

Er zijn sleutelaars en niet sleutelaars, en ik beschouw mezelf als een niet-sleutelaar. Ooit (en moge die dag in een verre, zeer verre toekomst liggen) zal ook de "Rode Rakker" de mechanische geest geven, en zal ik ook motorloos zijn. En dan zal ik echt niet per sé weer een CX moeten rijden.

Dus blijf gewoon een blij en gelukkig lid van deze grote motor-familie.

En je weet zelf ook wel dat de CX-club meer is dan alleen CX-500,650, Silverwing. Blijf gewoon bij dit clubje, want ook Deauville rijders zijn welkom.
En tenslotte ben je begonnen op een CX. Als dat niet genoeg is ........


Harmony,
Hans
( die beter rijdt dan sleutelt )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver coenox

Voorzitter 
#8 | Geplaatst: 25 maart 2007 20:13 
En je bent niet de eerste met zo'n rode Deauville binnen de club ....

Deauville Lieke
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 25 maart 2007 22:25 
En je bent niet de eerste met zo'n rode Deauville binnen de club ....
Nee, ik weet het. Maar wel het enige CX-loze lid van de CX club, als Harry weg is....

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#10 | Geplaatst: 25 maart 2007 22:47 
nou gea het enige cx loze lid dat weet ik nog niet hoor de club is ook voor liefhebbers van de v2. Als je maar niet weg gaat blijven omdat je motor er niet meer bij denkt te horen.
heb van middag nog iemand gesproken die een cx had en er in die tijd heel blij mee was.
cosmar (die meer vrouwen op de motor wil zien en gea in engeland)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 25 maart 2007 23:07 
Hallo Gea,

Soms wint het verstand het van het hart. Ik denk dat je 't zo moet zien. Een Deauville brengt je vele, vrijwel onderhoudsvrije, kilometers. Een verstandige keus dus.

Groeten, Roelof (blijf toch nog maar een jaartje lid van de Wegenwacht, je weet het maar nooit...).
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Engeltje

Moderator 
#12 | Geplaatst: 25 maart 2007 23:21 
Ik steun iedereen die een motor erbij heeft, zo ik heb ook een Deauville, mijn Deau-tje. Coen heeft in oktober uitgebreid verslag gedaan toen wij deze gingen kopen en ook een PAN gekocht hebben.
(door switchen van provider kunnen de leden het nu niet lezen, maar dat komt wel weer).

Ik zou ook wel op mijn Deau-tje en Coen op zijn PAN naar de meeting naar Kent willen, alleen dat doen wij niet omdat het een CX-meeting is. Wanneer wij dat ook in SJK krijgen, dan hebben we geen CX-club meer maar straks een club zoals een regionale club en is de doelstelling van de CX-club enigszins weg. Vind ik. Maar goed dat is mijn mening.

Lieke
(die begonnen is als lid zonder CX, maar hiervoor haar Bambi (de Shadow) ingruild voor een CX en daarnaast als woon-werk-motor Deau-tje heeft. De Groene Dreack, ondanks dat hij niet onderhouds vrij is, is en blijft voor de club).
Het "(getrouwde) liefje van de Voorzitter" en in bezit van mijn rijdende steun en toeverlaat Merlijn, een grijze Silverwing, een CX500C (Groene Draeck II), en een stoere witte Deauville ( De Witte (Engel), oftewel Angel).

Schrijver jerrimy
Gast 
#13 | Geplaatst: 25 maart 2007 23:56 
Goeie keus, geweldige motorfiets zo'n Deauville daar zul je beslist veel plezier aan beleven.

Schrijver Frans
Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 26 maart 2007 09:12 
Hoi Gea,

Goede beslissing!
Uiteraard maakt het niets uit voor je status als clublid, sterker nog: we staan erop dat je blijft! (Die Deauvilleclub heeft lang niet zulke lekkere koffie joh).

Frans

Schrijver edward
Gast 
#15 | Geplaatst: 26 maart 2007 10:26 
Gea, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heb je 'm al een naam gegeven of is dat de prijsvraag? Wat voor motor je ook rijdt, je hebt aantoonbaar een CX-hart en dat telt. Zal ik collegiaal zijn en ook op m'n niet-CX naar SJK komen?

Groet,
Edward

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 Afscheid

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven