Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /   
 

VRO 1

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 okt. 2007 16:18 | Aangepast door: startweer 
Na lang twijfelen en op de lange baan schuiven (ik durfde niet) heb ik het gisteren toch gedaan: de V(oortgezette0 R(ij) O(pleiding) van de KNMV. En wat ik al verwachtte, gebeurde: ik leerde beter rijden, de motor beter onder contrôle houden, fatsoenlijke bochten maken (zelfs 1x met de laars tegen het asfalt!!), nog beter kijken en nog beter remmen. Daarbij gevoegd leuke mede- cursisten, een sympatieke, rustige instructeur, mooi weer en lekker eten maakte gisteren een dure maar ontzettend geslaagde dag!


Een aanrader voor iedereen!
Gea

Schrijver gompie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 1 okt. 2007 16:43 
Petje af...!

h.g. Dirk
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Hansv

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2007 17:15 
Gea,

Het klinkt als een goed ideetje voor een verjaardags kadootje.
Ik zal het eens aan Joke voorleggen.

Leuk joh, dat je direct al merkt dat je rijstijl er nog verder op vooruit gaat!


Harmony,
Hans.
( nog een helehoop nachtjes slapen )
Als ik er niet aan begin, weet ik ook niet of ik het af kan maken

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2007 18:12 | Aangepast door: Roelof 
Ja, het is waar! In het verleden ook aan deelgenomen. Werd toen gedeeltelijk gesponsort door de gemeente. Ik meen dat de verzekering 5% extra korting gaf, na opsturen van kopie v/h certificaat (2 jaar geldig). Zo kan het nuttige met het aangename worden gecombineerd.

Zou ik eigenlijk nog 'ns moeten doen, als herhalingsoefening. Ik leg het voor aan de feestcommissie.

Houdt de gepoetste kant boven,

Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver Floris
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 okt. 2007 18:29 
Goed gedaan !!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver MAST

Moderator 
#6 | Geplaatst: 1 okt. 2007 18:36 
Ik heb het je al vaker gezegd,'neem een vro cursus' , en nu heb je het gedaan! Compliment voor je!
Fijn dat je ook merkt dat je beter gaat rijden.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 1 okt. 2007 20:40 
OS BEN ZUNIG.
als je dit doorgeeft aan de verzekering krijg je 1 jaar 10% korting op de motor verzekering.
betaald niet de hele vro cursus maar het is wel fijn dat je er in de portemone ook iets minder van voelt

cosmar (die zelf cursust op het werk)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Ray
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 okt. 2007 13:56 
Hehe...eindelijk gaat ze beter rijden.....:-)

Goed hoor Gé! En blij te horen dat de Deaoaoeeaauueuauaviel ook nog steeds bevalt en niet valt!
En een dure dag? Ha! Een aanrijding of uit de bocht jakkeren is duurder: nu kan je en beter sturen én beter remmen! Heb je de wipwap nog gedaan? Die vond ik toen niet zo leuk!
Groetjes
Ray ( die nu wel eens denk aan een circuittraining, maar denk dat dat met de CX niet veel zin heeft...)

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 2 okt. 2007 14:57 
@ ray, oldtimerdagen mag je racen met je cx tegen een oude ducatie of misschien een norton.
altijd veiliger dan op de weg want je komt niemand tegen alleen voorbij.
cosmar ( alleen nog maar de slipcursus gehad)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver Ray
Gast 
#10 | Geplaatst: 2 okt. 2007 16:52 
@Cossie: nou, ik zat niet zozeer aan wedstrijden te denken, alhoewel een collega van me dat doet op een ouwe Duc en dat megalol is. Kost een paar centen want als je met ouwe meuk gaat racen, gaat er een hoop kapot. Ik race elke ochtend trouwens tegen de klok, en daar kan ik al nauwelijks van winnen.....:-)
Groetjes
Ray ( die hoopt dat Cosmar een Anti-slipcursus deed...)

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#11 | Geplaatst: 2 okt. 2007 19:27 
Uit ervaring weet ik dat je 650E best, met de voetsteunen aan de grond, door de bocht gaat. Een mooi vloeiende, snelle bocht. Dat wil iedereen toch wel 'ns?

Zeg nou zelf, vindt je het niet vreselijk leuk om zo'n nieuwe 'tupperware'-motor buitenom voorbij te gaan in de Ardennen (of ergens anders natuurlijk).

Groeten, Roelof (die ook de GL met de voetsteunen aan de grond rijdt. Die naar rechts blijft moeilijker).
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver startweer
Gast 
#12 | Geplaatst: 2 okt. 2007 22:36 
Die naar rechts blijft moeilijker

:-) het was rechts!

Schrijver Haapee
Forum Lid 
#13 | Geplaatst: 26 okt. 2007 22:31 
Gea,

Heel fijn om deze positieve reacties over de VRO te lezen. Tijdens mijn actieve loopbaan bij de KNMV heb ik aan de wieg gestaan van deze cursussen. Ik weet hoe enthousiast en vakkundig de speciaal geselecteerde en opgeleide instructeurs zijn. De cursussen bestaan inmiddels al 25 jaar en zijn nog steeds een groot succes. Ook heel leuk om in clubverband aan mee te doen. En zeker de moeite waard om iemand kado te geven.

Groet,

Henk
Veel dingen in het leven zijn zo eenvoudig, dat veel mensen er moeite mee hebben.....

Algemeen www.hondacx500.nl Forum / Algemeen /
 VRO 1

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven